Nebyly by to ale poradenské firmy, aby si nedokázaly poradit. Dokonalým příkladem "geniálního" řešení je PwC BusinessCommunityCenter, pražské sídlo společnosti PricewaterhouseCoopers.
PricewaterhouseCoopers však není jedinou firmou ve svém oboru, která hot-desking úspěšně využívá. Podobný systém "pronájmu" kancelářského vybavení praktikuje například také česká pobočka Accenture v "Tančícím domě", kde sídlí, ale i některé další firmy.
PwC BusinessCommunityCenter se však liší. Využívá totiž zdokonalený, tzv. hotellingový systém, ve kterém jsou veškeré úkony spojené s rezervací pracovního místa a jeho využitím automatizovány.
Svůj stůl si mohou auditoři a konzultanti rezervovat pomocí internetu nebo skrze automatizovaný telefonní systém či přímo z kanceláře pomocí tzv. elektronických kiosků ovládaných z dotekové obrazovky, kterých je na každém patře budovy několik.Ve chvíli, kdy pracovník přijde do kanceláře, musí se na jednom z těchto kiosků přihlásit systém jim sdělí, kde mají rezervovaný stůl, eventuálně které jiné stoly jsou volné. Jakmile se k určitému stolu přihlásí, systém jim k němu automaticky spojí jejich osobní telefonní linku. Jakmile se odhlásí, přepne systém jejich linku k sekretářce či do hlasové schránky.
Každý ze zaměstnanců má také osobní faxové číslo. Všechny faxy i telefonické vzkazy zanechané v hlasové schránce jsou automaticky odesílány do elektronické pošty v podobě mailu.
Dík tomuto komplexnímu systému mohou jednotliví mobilní pracovníci (vůbec nejčastěji jsou jimi auditoři, patří sem však i někteří konzultanti) spolupracovat se svými klienty přímo u nich a zároveň být v kontaktu s okolním světem - i bez mobilního telefonu, který je sice dnes neodmyslitelnou součástí života většiny z nás, ale při práci může být i velice nepříjemným "rušičem".