Diskuse k článku
Google slibuje, že uživatele už nebude sledovat jednotlivě
![]() |
O14n56d49ř54e60j 79Z10e30m43a64n 5480934168649"Je přitom těžké si představit, jak by mohla být reklama na webu relevantní a přesně měřitelná bez souborů cookies třetích stran." A jak moc je relevantní nyní? Před více týdnem jsem kupoval sáčky do vysavače, abych mohl objednat ty správné, musel jsem najít detaily k tomu vysavači abych věděl jaké do něj pasují, probrat se tím co mi to k tomu vysavači nabízí. Nyní v prohlížeči samá reklama na sáčky do vysavače a i ten vysavač samotný... |
![]() |
M48o86j52m91í75r 25R35e92s33s41l97e84r 6394431832225Povídali, že mu hráli. Uživatel 1 - Skupina 1 Uživatel 2 - Skupina 2 Uživatel 3 - Skupina 3 ... Já to vidím takhle. Jenom politika. |
![]() |
K52a74r98e66l 74L19o68p92a10t11a 8466257821847"Je přitom těžké si představit, jak by mohla být reklama na webu relevantní a přesně měřitelná bez souborů cookies třetích stran." Nejrelevantnější reklama je žádná. Zejména v době, kdy reklama překrývá většinu stránky a někde mezi tím je nějaký text. |
![]() |
H97o97n74z20a 10S60l12a29n79i21n21a 6204338184556Opět konstruktivní lež. Fízlování lidí mu přece přináší nemalé zisky, tak v čem spočívá ten fígl? |
![]() |
M75i50l66o46š 31S22e72t93í48k 3899389274580Slibem nezarmoutíš, tak proč neslibovat, že. Vlk taky sliboval a Karkulka mu věřila... |
![]() |
J90i73ř78í 20Ť20á48p43a10l 8201289420335Jsou i jiné, bezpečnější způsoby prohlížení webu a vyhledávání na něm. Asi zůstanu u nich. |
![]() |
V19i32k94t87o55r 63S85v60o46b34o60d78a 8772618712346Opět nový způsob, jak vyhazovat peníze. Cílení reklamy je podle mého kravina i v celkem obecné rovině, natož v tak šíleně podrobné verzi, jak se o to pokouší internetoví giganti. Osobně jsem si ve svém životě ještě nekoupil ani jedinou věc na základě shlédnutí reklamy, ale budiž, řekněme, že jsem ten typ. Má pro mě být prý přínosné, když uvidím reklamy, které jsou mi šité na míru. Jsem třeba mladý sportovec, tak mě nezajímá fixační gel na protézy a chci spíš vidět boty na běhání. Ale ouha. Jako mladý sportovec vím přece dávno naprosto všechno o botách na běhání a mám dávno svou oblíbenou značku a prodejce a hlavně i patery boty, takže fakt nečekám na to, až se to dozvím z reklamy. Takže pokud google/facebook/seznam/kdokoliv pomocí hi-tech špionáže zjistí, že jsem mladý běžec (čtením mých mailů, prohlížením soukromého kalendáře, analýzou pohybu, studováním mého chování na internetu ...) a začne mi nabízet nějaké předražené boty mé neoblíbené značky, je ta reklama sice strašne "relevantní", ale úplně k prdu. Když mi naopak ukáže ten fixační gel na protézy, je to sice reklama naprosto "mimo", ale kdo ví - každý má starou tetu, které nemá co koupit k vánocům a třeba si vzpomenu, že se mi teta před časem zmínila, že jí ta blbá protéza pořád padá a neví co s tím? Na šmírování lidí a "cílení" reklamy podle mě vydělávají jen firmy právě na to cílení reklamy. Všem ostatním by se vyplatilo peníze ušetřené na kupování dat o lidech spíš vrazit ty prachy do lepšího produktu, nebo o to snížit cenu a vyhrávat na srovnávačích. |
![]() |
K13a35m29i71l 43K53l38u16s42á10k 1109849742555Tomu nekdo veri? |