Diskuse k článku

„Nevěděl jsem, co to jsou memy,“ přiznává fotograf toho nejnovějšího

Fotografie přezdívaná „Distracted Boyfriend“ koluje po sociálních sítích ve stovkách různých variant. Nejde totiž ani tak o danou fotografii. Ta se stala pouze prostředkem - memem - pro komunikaci specifických postřehů, parodií a emocí. Její autor na tom však nevydělá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M93a47r95t27i43n 91R65u52z26i74c19k49a 1132348876897

Na tohle uz jsem starej, absolutne nechapu proc se o tom pise, rozebira se to a nejak pojmenovava novvymi a novymi vyrazy... tohle je prece bezne uz snad cele veky i pred internetem a vubec pocitaci....

Proste vyjadneni pomoci kresby, obrazku, fotografie...

+3/0
8.9.2017 20:13

M76a69r98t80i36n 64K68ř69í51ž 9143962960797

Já myslím, že se slovo mém asi jen tak neujme.

0/0
6.9.2017 7:42

K85a53r92e17l 26U43r18b24a44n 2444844951189

Ono už se bohužel velmi používá. To jen vy jste holt "fosil" :D

+1/0
6.9.2017 14:37
Foto

P57a91v35e62l 91K11a52s22í97k27, 62T59e33c34h77n53e23t46.93c84z

Je to krátké, "mem", jako "gen".

+1/0
6.9.2017 20:01

O65l71d80ř11i33c69h 26S72m54u42t83n13ý 2710782724425

Ježišinky, chlapi se občas podívají ženský na zadek! Zavřít všechny do jednoho a učit už na základních školách v Genderové výchově, že se to nesmí!

0/−6
5.9.2017 11:19
Foto

P16a59v12e53l 84K81a68s89í42k83, 90T65e63c10h96n49e98t39.46c75z

O tom článek opravdu není :-)

+11/0
5.9.2017 12:10

H90y12n92e74k 37T96r79o23j23a90n 1801601913709

Když jsem tam byl naposled, tak 9gag byl víceméně už jen fanpage hry o trůny; pochybuju, že se to zlepšilo

+6/0
4.9.2017 18:44

M93a21r92t19i13n 96P81l48z27á42k 2147619728574

Jojo, je to tam slabsi a slabsi, bohuzel

0/0
5.9.2017 12:21
Foto

R91a84d72i34m 13K81r40o23u83t73i55l 7150671546979

Meme, rage comics... to já rád :-) Slušné kousky se v záplavě pubescentního balastu dají najít na 9gag.com.

0/0
4.9.2017 18:16

K61a32r97e93l 69T88r14o39n94n42e63r 2366724680874

Kéž by nás Pánbůh při zdravém rozumu uchovati ráčil!

Prapodivné povídání o částečně neostrých obrázcích.

+3/−2
4.9.2017 14:49

R23o64b49i86n 38D49o65l76e78č60e57k 3206463464148

Absolutní špička v Česku jsou chlapci z G.cz ;-D

http://jpeg.cz/images/2017/09/04/QX5u3.jpg

http://jpeg.cz/images/2017/09/04/qM4zi.jpg

http://jpeg.cz/images/2017/09/04/9bOG0.jpg

+9/−2
4.9.2017 13:58

M45i51c82h85a94e43l 20B91o83r52ů61v88k40a 2709751186705

absolutní špička v Česku jsou uhrovití mladíci z OLOL na Okounu

+1/−1
4.9.2017 15:38

J34i69ř19í 16N27e39u15m41e83i52s46t46e59r 2512665353591

Schovaní za svými monitory...

0/0
4.9.2017 16:48

K89a80r50e77l 35E77n31d80l95e34r 3483180940115

Absolutní špička ve skloňování zájmene ona?

0/−1
4.9.2017 17:53

O69n89d32ř49e37j 40V85a15r46o51š11č51á95k 9731410417857

další co nepochopil, že ne každý vtipný obrázek na netu je meme...

0/−2
5.9.2017 22:52

V36i38k49t89o35r 40S45v56o48b38o20d92a 8902958462826

Fakt vyšel na idnesu článek o jednom memu? Žijeme v úžasné době.

+26/0
4.9.2017 13:56

T15o74m39á54š 75R11a98d30n91i24c 2493148274681

na druhou stranu, proč ne. Je to jev vzniklý díky skupině lidí, nástrojů a serverů, které tu před deseti lety nebyly. Je to zřejmě vedlejší účinek pokroku a možná stojí za to se o něm zmínit, nadto v internetovém médiu, kde neubíráte "prostor" seriózním věcem, kterých Technet produkuje dostatek. A navíc to autoři s tím titulním snímkem pojali vtipně.

+2/0
5.9.2017 9:57
Foto

D49a59l32i26b58o86r 83B94a60r86t14o16š 5514580887989

milý pane Kasíkum doporučuji si najít, co to slovo MEM (v AJ meme) vlastně vůbec znamená, k tomu pak si přečíst Dawkinsovu knihu SELFISH GENE a pak si nastudovat historii pokusu o vznik vědy memetiky...........pak možná pochopíte...........a budete umět lépe vysvětlovat podstatu

a jak pro vás tak i pro zdejší diskutéry..odkaz

https://en.wikipedia.org/wiki/Memetics

+1/−2
4.9.2017 13:47

H94o80n37z40a 18P52a11n47s18k25ý 3163562390140

Memetika a memy jsou si asi stejně podobné, jako auta a auty. Myslím, že tady se svým tvrzením nepochodíte :)

https://m.popkey.co/13445f/58a9d.gif

+6/0
4.9.2017 14:02
Foto

D34a30l66i88b53o66r 31B60a20r35t72o54š 5874350487339

MEMETIKA JE NAUKA O MEMECH..........

0/−1
4.9.2017 14:17
Foto

P51a20v30e96l 43K22a73s19í26k47, 22T23e11c52h40n53e90t35.65c46z

Ještě že jsem to do toho článku psal... Cituji z článku: "Mem je pojem poprvé použitý Richardem Dawkinsem pro popsání "kulturní obdoby genu". Zatímco geny přežívají tím, že je využívají organismy, memy se šíří a mění díky lidské komunikaci a interakci.

V obecné rovině lze za memy označit cokoli, co se šíří v rámci kultury či komunikace (od básničky přes typ vtipu až po filosofické systémy). Podobně jako geny, také memy se mohou měnit, kombinovat nebo spolupracovat.

Pro potřeby tohoto článku mluvíme o internetovém memu jako o konkrétním formátu, strukturujícím výpověď do nějaké formy, která je publiku známá a předvídatelná.

+8/0
4.9.2017 14:18
Foto

D26a97l90i66b48o84r 54B64a85r29t26o62š 5234660157859

výborně děkuji.........ten můj odkaz byl i pro další diskutéry...........ale i pro vás..takže díky........jenže on žádný internetový mem neexistuje........internet je jen JINÝ DRUH NOSIČE INFORMACÍ..........a je jedno jestli zmíněnou fotografii vidíte na internetu tedy doma na telefonu anebo na monitoru počítače nebo na skutečné fotce...........ale pokud máte nějaké skutečně vědecké informace o tom, že mozek vnímá fotografii na papíře jinak než na obrazovce..sem s tím..to jsem ještě nikde neviděl.............a pokud tomu tak je , rád se poučím...........

+2/−1
4.9.2017 14:32
Foto

P58a95v90e60l 20K50a50s41í53k30, 17T78e80c80h28n31e88t31.35c59z

To je ale přece úplně zřejmá věc, že nosič (médium) ovlivňuje sdělovanou informaci. Nějak jinak vnímáte fotku v knize, nějak jinak na billboardu, nějak jinak na displeji telefonu. Důkazem budiž i to, že jinak vnímáte tento text na webu (víte, že na něj můžete odpovědět) a jinak byste jej vnímal v knize. Médium určuje přinejmenším způsob komunikace a interakce. Proto je užitečné studovat i vliv různých médií na komunikaci.

+1/0
5.9.2017 0:14
Foto

D52a80l22i87b57o86r 89B98a84r97t56o95š 5664800567989

pokud je to tak zřejmé jistě najdete na toto téma potvrzující vědeckou studii..........ale můžeme to zkusit jinak....vidíte tento obrázek z vašeho článku v novinách.........a přesně popište rozdíl ve vašem vnímání a pak když ho vidíte na billboardu a pak když ho vidíte v kině..a když ho vidíte v knize............a prosím přesně....děkuji............

0/−1
5.9.2017 10:45

A74l55e94x75a65n47d46r 40C15h73y82t67i96l 2374412875161

Tolik vět úplně o ničem, to se jen tak nevidí. Taková ztráta času a energie.

+3/0
5.9.2017 12:37
Foto

D61a14l46i18b43o72r 30B51a65r42t95o33š 5504970337809

tolik vět o podstatě.. málo toho víte...........a podstatě se napsaly stohy knih.........ale ty jste určitě nečetl....chápu, škoda energie..kterou potřebujete u krumpáče.......

0/−1
5.9.2017 12:40

A52l75e92x55a68n22d16r 50C16h24y73t29i91l 2714532205501

Ne, nečetl. Nebaví mě číst o něčem, co nemá smysl. Jsem pragmatik, čtu odborné články, které mají, alespoň pro mě, odborný přínos. Osobně mě lidé nimrajicí se v nesmyslech iritují, protože pak za nimi není vidět žádná provedená práce.

Když jsme u toho pragmatismu a Vašich načtených knihách, kde jste viděl, že se používá tolik interpunkčních znamének? Já myslím, že v žádné odborné publikaci. Možná si jen na něco hrajete.

Nevím, co je špatné na tom, mít u domu zahrádku a občas ten krumpáč vzít do ruky.

Divím se Kasíkovi, že na Vás vůbec reaguje.

+2/0
5.9.2017 12:59
Foto

D44a61l44i48b65o12r 35B53a19r33t50o22š 5894170497129

vy se zde pokoušíte psát nějakou odbornou publikaci nebo si jen tak pouštíte ústa n špacír,,,,,,,,,?????

JSOU LIDÉ, KTEŘÍ mají velmi omezené obzory.........je to o tom talíři nebo o sedlákovi, jehož moudra končí na hranici katastru obce...v další obci je totiž jiný sedlák......a pak je to o šéfovi Siemnesu, který neví a ani ho to nezajímá, kde je dnes na noční šichtě........a tak jsou lidé, většinou technici, a pragmatici, jejichž vědění končí u několika vzorečků...jsou sice potřební , ale uniká jim celá nadstavba....a proto technik pragmatik nikdy nemůže vést stát.....to chce někoho s jiným druhem myšlení....bohužel ti pragmatici technici, jsou voliči a když se tak člověk ohlédne koho tito pragmatici technici u nás volili minulých 27 let, je jasně vidět, že sice mohou býti vynikajícími techniky, ale nic víc............a jasně nesou vinu za špatně vybrané kandidáty..........ale nu což jsou to jen pragmatici a technici..........a podle toho to u nás i vypadá.........

Já se mu divím také, už to měl dávno zabalit..........a jít se vzdělávat............

0/−1
5.9.2017 14:03

A24l31e44x85a28n93d54r 63C39h93y69t52i37l 2784222315551

Odpovím pouze takto: ",,,,,,,,,,........-----....,,,,,,,----"" ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈"

Technik pragmatik může vést stát, ale o tom, jestli ho povede dobře rozhodují jiné charakterové vlastnosti.

Jako pragmatik se pouze zeptám: Z jaké statistiky čerpáte, koho volili technici pragmatici posledních 27 let?

Odpovídat nemusíte, dokážu si dle stylu Vaší komunikace odvodit, jaká bude odpověď.

+1/0
5.9.2017 14:37
Foto

D88a87l62i84b25o49r 50B48a45r45t70o93š 5604980747719

jsou dvě věci, které musíte ovládat a mít...když chcete vést stát......jak charakter tak i potřebné vědění....a především musíte mít vizi, kam ten stát, tu společnost, ty vaše lidi a jejich životy chcete nasměřovat..............

Kalousek, Klaus, a další jsou lidé, kteří byli voliči zvoleni do svých funkcí.........a sám jistě víte , co udělali...........

NA rozbor Klausova chování a jak byl vnímám národem voličů, to chce poněkud více času než je zde k dispozici...........

odpověděl jste mnohem více písmenky než jen.........Odpovím pouze takto: ",,,,,,,,,,........-----....,,,,,,,----"" ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈ ̈"

0/−1
5.9.2017 18:07
Foto

P14a70v37e67l 91K55a88s97í14k54, 94T59e96c73h96n11e94t33.11c53z

Tak třeba hned ta nejnovější studie, která mě napadá z hlavy: http://www.journals.uchicago.edu/doi/abs/10.1086/691462

Jinak je o různém způsobu vnímání je celý podobor (kognitivní psychologie) a také lze zmínit akademický směr zvaný technologický determinismus, který se právě vlivem média na přenášenou zprávu zabývá. Jinak výzkum neprobíhá tím, že někdo "přesně popíše rozdíl ve vnímání", protože na to, jak někdo své vnímání popisuje, nelze spoléhat. Lidé sami sobě do hlavy nevidí.

+2/0
5.9.2017 21:43
Foto

D63a85l74i79b94o49r 81B32a60r13t40o28š 5974470667519

především vás to z halvy napadlo asi tak po deseti hodinách..což je celkem dost dlouhá doby na vyvolání něčeho z paměti u tak mladého jinocha..........a krom toho je název této práce zcela mimo naši debatu...........

Brain Drain: The Mere Presence of One’s Own Smartphone Reduces Available Cognitive Capacity

s největší pravděpodobností jste vůbec nepochopil o co jde..........nedá se nic dělat, až pochopíte, budeme se bavit dál............

Nejde o to si vidět do hlavy ale jen popsat jak vnímáte tuto fotografii na jiných médiích a proč .....a tyto rozdíly popsat...jestliže neexistují rozdíly ve vnímání fotografie na monitoru nebo v novinách..pak musíte uznat, že jste mohutně přestřelit a že o dané problematice nejste informován...což by odpovídalo vašemu věku inzerovaném na vaší fotografii.............časem na to přijdete milý mládenče......

0/−1
6.9.2017 8:47
Foto

P54a39v98e10l 88K58a39s29í89k53, 73T47e44c75h69n58e55t20.84c39z

Ad hominem, nepochopení, opakování vyvráceného, ad hominem. Už toho nechte, prosím. A zkuste psát méně teček to výpustky, opravdu to vypadá, jako že se vám při psaní děje něco nepěkného.

+1/0
6.9.2017 19:48
Foto

P89a41v27e19l 33K37a94s73í35k96, 21T39e31c52h70n94e33t21.93c34z

Ještě vám tu nechám tuhle studii, ta je starší, neznal jsem ji, takže děkuji za to, že jste mě povzbudil k tomu, abych ji našel: http://dl.acm.org/citation.cfm?doid=2858036.2858550 Je docela zajímavá. Ale jak už jsem říkal výše, není to jediná studie, která ukazuje na různé způsoby vnímání v závislosti na médiu. Ale můžete to vzít i jednodušeji: médium určuje kontext, a kontext pochopitelně ovlivňuje jak vnímání, tak rozpoložení, někdy i obsah, obvykle také možnost další interakce.

Z výše zmíněné studie: "The research tested the basic question: would processing the same information on a digital versus non-digital platform affect "construal levels"— the fundamental level of concreteness versus abstractness that people use in perceiving and interpreting behaviors, events and other informational stimuli. "

"There has been a great deal of research on how digital platforms might be affecting attention, distractibility and mindfulness, and these studies build on this work, by focusing on a relatively understudied construct," said Geoff Kaufman. "Given that psychologists have shown that construal levels can vastly impact outcomes such as self-esteem and goal pursuit, it's crucial to recognize the role that digitization of information might be having on this important aspect of cognition," he added.

0/0
6.9.2017 20:01
Foto

D65a83l36i30b12o47r 56B89a53r83t18o22š 5184750207379

hmhm...1) studie se zabývala jen textovými úkoly

2) vy jste měl v článku fotografii

3) ještě pořád jste mi neřekl, jak na vás odlišně působí on fotografie na papíře, a na monitoru , v kině atp....

4) chtělo by to více studií na toto téma s vyloučením vedlejších vlivů

5) podle mne sice skutečně forma může ovlivnit nějaké aspekty něčeho, ale jen velmi málo...........

6) zpráva psaní morseovkou, zpráva psaná anglicky, a zpráva psaní česky,. může mít jiný dopad na čtenáře, ale to je dáno jiným a odlišným konstruktem těchto jazyků, a především nedostatkem slov v češtině....(pamatujete a jak jste na to reagoval..jen ad hominem..tak se pak nesmíte divit, milý mládenče, že vám to někdo vrátí....jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá )

0/0
6.9.2017 23:37
Foto

D30a75l71i93b84o13r 32B78a23r51t94o73š 5794460477609

sice zde píší že se vnímání mění ale neviděl jsem jak.a proto opět ta otýzka na vás..jak vy vnímáte obrázek na monitorui a na papíře.........já osobnš tvrdím, že tohle vliv nemá......ale jsou jiné vlivy..........

když jste na pohřbu rozbrečíte se, když se díváte na něco smutného v TV rozbrečíte se, když se díváte na obraz impresionistů, mají téměř všichni lidé stejné emoce.........

takže mi popište jak ten rozdíl vnímáte vy u sebe..co to s vámi dělá, když vidíte tento obrázek na monitoru a jak na vás tento obrázek působí když je na papíře..........já tvrdím, že v tom rozdíl není.........proto také fungují "hračky" s virtuální realitou........je možné, že starý mozek s velikou dávkou znalostí psychologie, tohle dokáže rozlišit...ale nemůže to mít vliv na vnímání...............

Jestli čtete knihu na monitoru nebo na papíře, je to pořád ta stejná kniha a stejné myšlenky.........

kdyby tomu tak bylo jak tvrdí tyto studie, pak by ovšem z hlediska evoluce muselo i platit, že v dobách kdy se začalo psát a číst, tak papír měl neblahý vliv na lidi, protože před tím byli zvyklí jen mluvit..........

těmto teoriím skutečně nevěřím...a je známo, že si jisté kruhy dokáží koupit i vědce, kteří pak vytvoří práci na poptávku s daným výsledkem......právě tak jak u nás odhadci, znalci a jim podobní...tato studie mi nijak nic nevysvětluje , spíše je tmářská.......protože odporuje skutečnostem.........

0/0
7.9.2017 10:56

J84i28r54k62a 20K25o70p75a46c51e88k 4268843126623

Uvedu vám pár příkladů o dopadu formy na obsah (zdá se totiž, že o tom problému opravdu moc nevíte).

Například:

- je naprosto znatelný rozdíl při shlédnutí filmového díla v televizi a v kině. Ty výsledné emoce jsou neporovnatelné a samozřejmě většinou se diváci i znalci shodují v tom, že pro hlubší emotivní sdělení filmového díla je lepší vidět dílo v kině

- je znatelný rozdíl ve vnímání rozkazu, který na vás někdo zaječí, na rozdíl od toho, který vám někdo sdělí běžným tónem (speciální zásahové jednotky či i chytří rodiče by mohli vyprávět).

- je jasný výsledný rozdíl, pokud si divák prohlíží díla impresionistů v Louvru v Paříži, nebo jen na své obrazovce ve svém mobilu (a ne že ne).

A propo, chtěl jste předložit nějaké studie a když vám je oponent předložil, tak tady vyloženě hloupě tvrdíte, že je přeci známo, že si někdo studie a vědce kupuje. Pak mě ale udivuje, proč jste ty studie vlastně chtěl předložit.

A ještě vás poprosím, vynechte příště radši ty narážky a posměšky na mladý věk vašeho oponenta. Není to hodno vašeho celkem pokročilého věku. ;-)

0/0
7.9.2017 16:39
Foto

D21a24l49i28b60o27r 19B30a43r15t23o78š 5164730757539

já nic hloupě netvrdím...........a kdo používá toto slovo je sám ..............víte co.........mějte se krásně a naučte se jednat s lidmi...........

prohlížení v Louvru není o nosiči informací ale exkluzivitě místa.........

to samé platí o kinu TV doma

a ječení není změna nosiče informací je to ten stejný člověk, jen ječí..........

a o tom nebyla debata........debata byla o nosiči informací.............

mějte se krásně,........

0/0
7.9.2017 17:35

J16i33r33k92a 62K23o98p22a58c10e34k 4528943866463

Ta vaše nečekaná citlivost je překvapující. Na jedné straně zde častujete oponenty hláškami např.: "škoda energie, kterou potřebujete u krumpáče", nebo "lidé..mají velmi omezené obzory" a na druhé straně se tady vztekáte nad celkem slušným konstatování, že jste tady něco něco "hloupě tvrdil". Předně se tedy naučte jednat s lidmi sám.

A k věci. Rozdílné prohlížení obrazu zarámovaném plátně v obrazárně (třeba v Louvru) ve srovnání s prohlížením stejného obrazu na monitoru mobilu, to je skutečně o rozdílném nosiči obrazu, tzn. je to o rozdílné formě daného obrazu (při stejné informaci resp. při stejném sdělení)!

A to samé platí o filmu v kině ve srovnání v televizi, Opět je to jiná forma, resp. jiný nosič, ale pořád je to stejné dílo, stejná informace, stejné sdělení.

Vy ale asi vůbec nevíte, co je to forma a co obsah sdělení. Vůbec asi nevíte, že pokud se bavíte o druhu nosiče informace, bavíte se o formě informace. Obsah informace přitom zůstává stejný.

A je přitom zajímavé, jak forma (nosič) ovlivňuje vlastní informaci (sdělení). Mějte se krásně. A čistě pro radost vám posílám ještě pár teček ............. ;-)

+1/0
7.9.2017 23:07
Foto

D75a59l40i79b33o61r 84B29a50r64t84o49š 5494410187969

já vám také pošlu již jen pár teček............víc nemá smysl vám posílat...........:-)

0/0
7.9.2017 23:32
Foto

P98a92v44e65l 92K91a49s49í22k12, 89T28e36c73h24n43e95t38.62c47z

Ano, už prosím do tohoto vlákna nic nepište. Když vám někdo odpoví, tak reagujete přecitlivěle a odmítáte připustit, že jste si zvolil neobhajitelnou pozici, navíc mimo téma. Pokud chcete setrvat v tom, že forma nemá vliv na obsah, a máte k tomu nějaký důvod (třeba že jste to na začátku tvrdil a nechcete vypadat, že měníte názory), tak si v tom přesvědčení setrvejte. Já už vám dále odpovídat nebudu. Děkuji za lekci, kterou jste mi laskavě nabídl, pokusím se ji nezapomenout.

0/0
8.9.2017 8:00
Foto

D35a49l24i67b85o81r 67B17a23r72t66o13š 5604100417179

při pozorování mozkových reakcí v tunelu dávají psychologové lidem na obrazovce jisté obrázky a tyto obrázky vytvoří v lidech stejné reakce jako v reálu........jinak by to tito vědci vůbec nedělali, bylo by to zbytečné, kdyby měla platit vaše téze o tom jak nosič mění vnímání.............to za prvé a za druhé ani váš pokus o rozumný překlad daného slova nebyl rozumný, ale jen ta druhá nebo dokonce možná i třetí možná volba........

Nechci abyste odpovídal, již nemám chuť vám cokoliv vysvětlovat........ jen se dejte do studia a mrkněte se na to jak arogantně a zle a ublíženecky agresivně jste reagoval na můj komentář...takže si prvně zameťte před vlastním prahem...........mladý muži......a dejte se do studia skutečných faktických psychologických podstat a funkcí mozku...........

0/0
8.9.2017 10:15
Foto

D35a58l82i34b83o35r 76B54a98r39t28o94š 5664830497519

říkal jsem vám, že se máte vzít více času na studium ...a nezdržovat se plytkými komentáři o faktech, o kterých nic nevíte..........

0/0
9.9.2017 10:17
Foto

D68a70l10i42b72o77r 13B24a63r88t52o80š 5464170437729

nápodobně

0/0
9.9.2017 17:43

H34o50n13z26a 27P38a86n63s32k91ý 3803782350120

No jo. Hned předvedu - jak se po přečtení článku asi tváří čtenáři, kteří nepochopili, o čem je řeč? Asi nějak takhle:

https://media.giphy.com/media/hEc4k5pN17GZq/giphy.gif

+14/0
4.9.2017 13:36

V88o17j37t80ě79c12h 20R56ů79ž13e66k 1547512124642

Taky jste použil meme.

Blahopřeji, jste jeden z nás.

+1/0
4.9.2017 15:03

J82a94r50o98m95í62r 22K88a40p27l80a16n 1762500904980

Asi už jsem starej a málo cool. Ale článek jsem nepochopil. :-P

+12/−2
4.9.2017 13:30

Najdete na iDNES.cz