náhledy
Cílení reklamy na Facebooku (ilustrační foto)
Autor: montáž: Pavel Kasík, Technet.cz, Profimedia.cz
Mimosoudní vyrovnání mezi Facebookem a ochránci občanských práv z ACLU
Autor: ACLU
Dále může inzerent zvolit lokalitu či lokality, kde se bude inzerát zobrazovat.
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz
V USA jsou inzerentům k dispozici i cílení podle etnické příslušnosti, lze tak zobrazit reklamu například „Američanům asijského původu“ nebo „Afroameričanům“, nebo ji naopak některým etnikům nezobrazovat.
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz
Cílit lze také podle zařízení, přes které uživatel přistupuje, nebo podle prohlížeče, operačního systému či velikosti obrazovky.
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz
Mezi způsoby cílení jsou také „zájmy“, které Facebook odhaduje podle toho, co uživatel na Facebooku sleduje, jak komentuje atd. Zájmů jsou stovky a jsou často velmi specifické, třeba „lidé, kteří vyjádřili zájem o vylepšení bydlení“ (anglicky Home improvement).
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz
Základní cílení bere v potaz věk, pohlaví a jazyk uživatele. Podrobné cílení ale nabízí desítky dalších možností. Reklama může být cílená třeba na čerstvě sezdané páry nebo na nedávno se přestěhovavší uživatele.
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz
Inzerent si nejprve zvolí, co je cílem reklamy: zvýšit povědomí o značce, zasáhnout co nejvíce lidí, zvýšit návštěvnost nebo prodat zboží
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz
Tvorba reklamy na Facebooku
Autor: Pavel Kasík - Technet.cz