Peníze tak bude nizozemský finanční gigant investovat do největšího motoristického divadla světa letos naposled.
Společnost, která má zastoupení také v České republice, měla přitom reklamní panely podél tratí při třinácti závodech loňské sezony a byla hlavním sponzorem Velkých cen Austrálie, Belgie, Maďarska a Turecka.
"Na základě současných úsporných opatření společnost ING potvrdila, že neobnoví sponzorskou smlouvu s týmem Renault, která vyprší na konci roku 2009, a odejde z formule jedna," uvádí se v prohlášení.
Účinkování ve formuli 1 přesto považuje ING za velmi úspěšné. Za první rok spolupráce s Renaultem se podařilo zvýšit celosvětové povědomí o značce o celých 16 procent. "Byly to dobře investované peníze," potvrzuje se v prohlášení.
ING v minulých týdnech oznámila, že celosvětově sníží výdaje o jednu miliardu eur a propustí sedm tisíc z celkového počtu 130 tisíc zaměstnanců.
Skupina ING byla největším sponzorem stáje Renault a zároveň druhým největším v celém seriálu. Podle odhadů plynulo od ING do formule jedna 86 milionů dolarů ročně, z toho 65 milionů do Renaultu.
Zároveň byla ING v loňské sezoně po mobilním operátorovi Vodafone (McLaren) druhou značkou nejvíce zabíranou televizními kamerami.