V Renaultu projevili přání kvalifikovat oba vozy do osmého místa na startu a pokud by jim štěstí přálo, tak dokonce do šestého. Aby se co nejlépe žlutomodré vozy vypořádaly se záludnostmi šestnácti zatáček japonského okruhu, bude aerodynamika nastavena na střední přítlak. Kvůli povrchu, který velmi rychle opotřebovává pneumatiky se již tradičně pojede na dvě zastávky.
Jako vždy jedním z mužů, na kterých bude nejvíce záležet konečný výsledek, bude hlavní inženýr Pat Symonds: "Je to skvělý okruh. Auto musí být na řadu rozmanitých šikan velmi dobře nastaveno a myslím, že v seriálu formule 1 není trať, kde by měl pilot tak velký vliv na rychlost."
V Japonsku se více, než kdekoli jindy počítá znalost trati a množství absolvovaných závodů. Obzvláště v esíčkách, kde lze ztratit hodně času. To však nic nemění na tom, že nastavení vozu je pro inženýry velmi obtížné.
"Auto bude jako vždy hrát velmi důležitou roli. V Suzuce vyžaduje velmi precizní vyvážení a stejně jako například v Barceloně maximální účinnost aerodynamiky. Pokud bude mít R202 tyto vlastnosti, určitě uspějeme," dodal Symonds.