"Musíme se podívat z očí do očí realitě. Události z 11. září mají nedozírný vliv i na ekonomiku našich týmů. Mnoho našich sponzorů nám nyní nemůže dát peníze, protože se po teroristickém útoku dostali do značných problémů. A to není jen problém stájí, ale celé formule jedna.Problémy bude mít i motorismus jako takový. Dotknout se to může i televizních stanic, což by také omezilo naše příjmy," uvedl Pollock.
Šéf BARu proto navrhuje snížení nákladů prostřednictvím společných dílů, které by všechny týmy musely povinně používat. Tomu, že jeho nápad jde proti ideji F1, že každý je svého vozu strůjcem, se Pollock brání. "Možná to zní jako hloupý nápad. Mají mít všechny týmy stejné brzdy? Mají mít ta samé kola a zavěšené? Vypadá to jako argument proti, ale náklady to výrazně zkrátí," míní Brit.
Dalším argumentem odpůrců společných částí je fakt, že snížení rozpočtu v jedné oblastí podnítí stáje jen k tomu, že budou více utrácet jinde. Zatím to ale vypadá tak, že FIA se k podobnému kroku neodhodlá a vozy F1 tak budou zatím všechny zcela výjimečné.