A proč Räikkönen nesdělil svému týmu, že by rád pokračoval v závodě na prvním místě, kde měl v té chvíli náskok hodně přes deset vteřin? To je snadné, nemohl to svému inženýrovi říct. Měl rozbitou vysílačku.
"Měl jsem obrovské problémy s vysílačkou," vysvětloval závodník. "Slyšel jsem, co mi říkají, ale oni mě kromě dvou zatáček neslyšeli. Komunikace tak v podstatě nebyla možná."
Zastávka a přezutí na měkkou směs srazily Kimiho Räikkönena z jasného vedení na třetí místo. Z něj se sice ještě poté dostal v závěru na druhé, ale obrat Sebastiana Vettela o vítězství nestačil. Přitom podle všeho stačilo pouze zůstat na dráze...
"Myslím si, že pokud bych jel dál, pneumatiky by to bez problémů vydržely," vysvětlil mistr světa sezony 2007.
Po vynucené výměně pneumatik kroužil po dráze na druhém místě, Vettela stahoval každým metrem a cílem projel pouhou vteřinu v jeho závěsu. Vyhrál by, pokud by závod byl o něco delší? Kimi Räikkönen odhaduje, že ano.
"Těžko se předvídá, co by se stalo, pokud by se jela další dvě kola," začal Fin opatrně. "Byl jsem celkem rychlý a byl by to velký boj, ale myslím, že bych ho nakonec předjel."
Po německé Grand prix byl Räikkönen zklamaný. Opět nevyhrál, což je pokaždé jeho hlavní cíl. "Zkusili jsme všechno a vítězství nezískali. Ale myslím, že to byl dobrý závod a zkusíme to zase příště," dodal závodník.