Jarno Trulli si v kvalifikaci vybojoval sedmé místo na roštu. Měl velmi dobrý start. Dostal se před Rubense Barrichella na šesté místo blížil se k Miku Häkkinenovi na pátém.
"Start vyšel dobře a vše pokračovalo jak má. Zbavil jsem se Barrichella a stíhal Häkkinena na pátém místě. Udržoval jsem stále kontakt s vedoucími jezdci. Auto bylo velmi dobře nastavené a i vyvážení bylo ideální," popisoval začátek závodu Trulli. "A pak prostě - konec."
Jeho stájový kolega Heinz-Harald Frentzen neměl, narozdíl od Trulliho, příliš dobrý start, když se rozsvítila zelená světla, ztratil dvě místa a propadl se na desátou pozici. "Start se mi moc nepodařil. Ale poté jsem se zlepšoval a postupně stoupal vzhůru."
Poté však i jeho začala zlobit technika a ve svém domácím závodě 19 kol před cílem skončil. "Začal jsem mít problémy se zadními pneumatikami a dost mě to zpomalovalo. Když jsem později ve 49. kole akceleroval po výjezdu ze zatáčky, přestala pracovat kontrola trakce a to způsobilo, že jsem dostal hodiny a vyjel z tratě," zklamaně hodnotil Frentzen.
"Z toho co jsem zde viděl o víkendu mohu říci, že výkonnost našeho monopostu je tam, kde jsme ji chtěli mít," hodnotí Eddie Jordan. "Máme na to, abychom mohli soupeřit s těmi nejlepšími. Bohužel ještě vychytáváme nějaké mouchy. Tak snad příště," zakončil Eddie Jordan.
Heinz-Harald Frentzen nakonec Velkou cenu Evropy F1 nedokončil. |