V Silverstone skončil minulý týden Takuma Sato s novým motorem se ztrátou 2,34 vteřin na nejrychlejšího Rubense Barrichella za volantem Ferrari. Japonec s agregátem, který nebyl vůbec zaběhnutý, vyrazil na trať poslední den testování. Jeho charakteristiky popsal jako "velmi odlišné" od stávajícího desetiválce a týmy věří, že jim pomůže posunout se výše výsledkovou listinou. K jejich smůle ale motoru ještě k ostré premiéře něco chybí.
Jordan a BAR měly letos oba velmi nevydařený start do sezony, všichni čtyři jezdci hovořili o nutnosti zvýšit výkon motoru Honda V10. Jordan si ale v Rakousku a Monaku spravil chuť, když Giancarlo Fisichella dojel dvakrát pátý a tým si tak na své konto připsal čtyři body a posunul se na šesté místo v Poháru konstruktérů. Oproti tomu BAR zůstává poslední stájí, která letos ještě nebodovala.