Jeho brazilský kolega Rubens Barrichello navíc nedávno podepsal smlouvu až do roku 2006.
Letošní nové auto je jubilejním padesátým modelem v historii stáje. Údajně je nejlepší, má vylepšenou aerodynamiku a zejména nový a silnější motor s označením 053, pro nějž prý nebude potíž vydržet nápor víkendového závodu.
Podle nových pravidel mezinárodní federace FIA totiž nemohou stáje v jednom monopostu během víkendového závodu agregát měnit. "Bude to těžká sezona, ostatní se na nás chystají," uvědomoval si sportovní ředitel Jean Todt. Má prý motivaci, stabilní a silný tým, "který je připraven podílet se na dobrých výsledcích".
A Schumacher chce lámat další rekordy, především získat svůj sedmý titul. "Jsem připraven, je to výzva. Bude to ale těžký rok," připustil. I Barrichello očekává tuhý boj s konkurencí.
"Věřím, že zahájím letošní rok tak, jak jsem loňský skončil. Vítězstvím," prohlásil Brazilec, který výhrou při GP Japonska pomohl Schumacherovi k rekordnímu šestému titulu.
Drobné designové úpravy monopostu způsobila nová pravidla FIA. Vyšší je chladící otvor nad hlavou, zvětšené je zadní křídlo. Model je vyveden v tradiční červené barvě s bílými reklamami. "Auto navenek neprošlo radikálními změnami, ale hodně změn je uvnitř," vysvětlil designér Rory Byrne.
"Mnoho nových komponentů představíme při testování, takže v Austrálii při prvním závodu auto bude trochu jinačí, než vidíte tady," dodal Byrne. "Je to dosud nejlepší Ferrari," přidal se technický ředitel Ross Brawn.
Testy nového monopostu F2004, jenž by měl sezonu zahájit hned při březnové úvodní Velké Ceně Austrálie, začnou tento víkend na okruhu ve Fioranu. Do kokpitu se posadí Schumacher i Barrichello, testovat bude i Luca Badoer. "Chceme šestý titul v Poháru konstruktérů v řadě," řekl prezident Luca Di Montezemolo.