Dolák závodil od poloviny sedmdesátých let minulého století, po rozpadu Československa se pak se spolujezdcem Jaroslavem Palivcem stali ikonickou posádkou českého šampionátu.
V něm zaznamenali dohromady čtrnáct vítězství a také dosáhli na zmíněný titul v roce 1997 s vozem Toyota Celica GT-Four.
„Při rallye jsme měli největší problém – spolehlivost auta. Jezdili jsme s různými značkami, ale většinou, i když jsme byli dobří, jsme ztroskotali na tom, že ‚nás v tom auto nechalo.‘ Jednou mi dali Toyotu, se kterou jsem zkusil trénink a ona ho vydržela. Což bylo poprvé, co jedno auto vydrželo celý trénink. Většinou jsme potřebovali dvě až tři auta. Potom jsem s Toyotou jel závod a vydržela veškeré mé hrubé zacházení,“ vzpomínal.
Jeho nejoblíbenějším podnikem byla Rallye Český Krumlov, kde triumfoval třikrát. Na začátku milénia působení v rallye ukončil, protože už podle jeho slov nebylo možné udržovat krok s velkými týmy s továrními speciály s ročním rozpočtem v desítkách milionů korun.
V letech 2018 a 2019 se účastnil exhibičních akcí Rallye Praha Revival s legendární Škodou 130 LR a Toyotou Celica GT-4.
„Milan jel dvakrát náš revival a moc se mu u nás líbilo. Plánovali jsme zintenzivnění naší spolupráce, což bohužel přerušila jeho nehoda na kole asi před pěti lety. Čest jeho památce!“ uvedl Eduard Patera, promotér závodu.
Dolák poprvé usedl do rallye speciálu značky Toyota v šestadevadesátém a spojil s ní své jméno i v podnikání, s bratrem Lubošem a Jiřím Kočím založili společnost Toyota Dolák, která se stala největším prodejním a servisním partnerem automobilky v republice. Té dnes šéfuje jeho syn Milan Dolák mladší.