V ‚áčku‘ se za Michlem seřadili Jaromír Malý a Vladimír Liška, ve skupině SP byl druhý
Vladimír Doubek.
Z titulu mistra Evropy se v Chorvatsku radovali Němec Jörg Weinlinger, který vyhrál kategorii I. Mezi prototypy, v kategorii II, byl nejlepší Ital Simone Faggioli. Josef Michl se v Buzetu stal evropským šampionem historických vozidel, Vojáček vyhrál dílčí pohár Mezinárodní automobilové federace FIA.
Výsledky
Skupina CN: 1. Faggioli (It./Osella PA21) 5:23,052, 2. Regosa (It./Osella PA20) 5:34,442, 3. Bormolini (It./Osella PA20) 5:43,628, ...5. Krámský (ČR/Osella BMW) 5:59,187.
Skupina A: 1. D. Michl (ČR/Škoda Octavia Kit Car) 6:02,720, 2. Malý (ČR/Ford Escort Maxi Kit) 6:16,322, 3. Liška (ČR/BMW M3) 6:21,654.
Skupina N: 1. Weidinger (Něm./BMW M3) 6:14,432, 2. Jureňa (SR/Mitsubishi Lancer) 6:15,482, 3. Bitterman (Chorv./Subaru Impreza) 6:15,800, 4. Losman (ČR/Subaru Impreza) 6:19,353.
Skupina SP: 1. P. Vojáček (ČR/Alfa Romeo) 6:35,534, 2. Doubek (ČR/Peugeot 306) 6:46,834, 3. Charvin (Fr./Alfa Romeo) 6:48,719, 4. Jerman (ČR/Opel Astra OPC) 6:56,165, 5. Jermanová (ČR/Ford Escort) 7:16,975.