Jeho německý kolega z roudnického týmu Gerd Körber si vedl výrazně lépe a po dvou druhých místech udržel v předposledním dílu seriálu naději na celkové prvenství.
Průběžně vedoucí Antonio Albacete ze Španělska ale zvýšil po triumfu v hlavním závodě svůj náskok na 16 bodů.
Vršecký vyhrál měřený trénink, ale hned v prvním kole úvodní jízdy výhodnou pozici ztratil. Za vedení Němce Markuse Östreicha se držel na čtvrtém místě až do závěru závodu, než jeho stroj ztratil kvůli poruše motoru výkon.
Uvolnil tak cestu jak Körberovu soupeři Albacetemu, tak i Lackovi s Vojtíškem a devátý skončil jen díky diskvalifikaci třetího Jochena Hahna.
Do dalšího dění už Vršecký nezasáhl. "Asi jsem ztratil naději na celkové třetí a možná i čtvrté místo," řekl pátý muž celkové klasifikace.
V hlavním pohárovém závodě se o vítězství rvali uchazeči o titul Körber s Albacetem, který po startu na hranici "ulití" vedl. Körber v těsném souboji skulinku k předjetí nenašel a domácí fanoušci slavili vítězství obhájce titulu.
Stejný program čeká jezdce v neděli.
Výsledky
Kvalifikační jízda (8 kol): 1. Östreich (Něm./Mercedes) 16:19,733, 2. Körber (Něm./Buggyra) -0,917, 3. Albacete (Šp./MAN) -4,155, 4. Bösiger (Švýc./MAN) -6,063, 5. Pulič (Chorv./Mercedes) -7,949, 6. Lacko (ČR/MAN) -10,152, 7. Vojtíšek (ČR/Renault) -28,432, ...9. Vršecký (ČR/Buggyra) -33,050.
Pohárový závod (12 kol): 1. Albacete 24:23,882, 2. Körber -0,859, 3. Östreich -9,761, 4. Pulič -10,647, 5 Bösiger -10,811, 6. Lacko -19,167, ...8. Vojtíšek -44,084, Vršecký nenastoupil.
Průběžné pořadí: 1. Albacete 272 b., 2. Körber 256, 3. Hahn 229, 3. 4. Östreich 225, 5. Vršecký 188, 6. Bösiger 136, ...8. Vojtíšek 77, 9. Lacko 75.