Na první pozici se posunul Körber, který projel cílem jako druhý. K triumfu v Evropském poháru mu pomohla technická porucha dosud vedoucího Fina Luostarinena, jenž musel v osmém kole odstoupit z průběžného třetího místa.
Körber odstartoval z druhé řady za Luostarinenem a Bösigerem, ale v druhém kole Fina předstihl. Až do osmého kola se pak pozice neměnily. Körber stále útočil na prvního Bösigera a snižoval jeho náskok desetinu po desetině. Za nimi se Luostarinen bránil útokům Španěla Albaceteho a jel na hranici svých možností. Jeho vůz zátěž nevydržel a Luostarinen musel zajet do boxů.
V té chvíli potřeboval Körber především dokončit, proto zvolil taktickou jízdu. Půl hodiny po vyhlášení výsledků se tým Buggyra dozvěděl, že Bösiger překročil nejvyšší povolenou rychlost 160 km/h a byl penalizován. Körber tak završil zpočátku smolnou sezónu vítězstvím.
Výsledky, finálle EP tahačů, Lausitzring:
Hlavní závod: 1. Körber (Něm./Buggyra), 2. Albacete (Šp./CAT), 3. Ferté (Fr./Tatra), 4. Bösiger (Švýc./Tatra), 5. Matějovský (ČR/Tatra), 6. Rehfeld (Něm./Buggyra).
Bodovaná kvalifikace: 1. Luostarinen, 2. Bösiger, 3. Körber, 4. Albacete, 5. Ferté, 6. Matějovský.