"Během kvalifikace jsme udělali na autě několik menších změn a na poslední kolo snížili tlak v pneumatikách. Poté jsem zajel nejrychlejší okruh. Myslím, že jsme zpět v boji o přední umístění," dodal.
McNish vysvětloval, proč byl o čtyři místa horší než jeho týmový kolega: "Změny v nastavení během jízd se projevily kladně, bohužel se nám nepodařilo nalézt pro můj vůz ideální tlak v pneumatikách pro poslední pokus. Celkově jsem však spokojen. Našemu monopostu tato dráha vyloženě sedí a ve Spa je docela snadné předjíždět. Proto si myslím, že pro zítřek není vůbec nic ztraceno."
Norbert Kreyer, hlavní manažer oddělení motorů dodal: "Oba vozy jely dnes s poslední specifikací motoru a jsme velmi spokojeni s dosaženým výsledkem. Spa je těžký okruh, který vyžaduje silný a spolehlivý motor, obzvlášť v části Le Raidillon, která se jede celá do kopce a na plný plyn."