„Je to hodně těžká a náročná trať, ale také zábavná. Atmosféra kolem trati je vždy vznešená. A to nejen kvůli lidem, kteří tam přijedou, ale také kvůli situování části dráhy v přístavu. Ty lodě kotvící kolem okruhu jsou vážně nádherná věc,“ dodal Giancarlo Fisichella.
Takuma Sato před týdnem téměř jako zázrakem unikl bez vážnějších poranění po kolizi se Sauberem Nicka Heidfelda a v Monte Carlu se sveze již tuto neděli, kdy bude pilotovat monopost Lotus při velké ceně historických monopostů F1. Díky tomu získá před svojí premiérou ve Velké ceně Monaka řadu velmi důležitých zkušeností.
„Od té velké rány na A1-Ringu už uběhlo pár dní a moje pravá noha a koleno už přestávají bolet, takže se moc rád vrátím zpět na závodní trať. Na závod historických vozidel se moc těším. Tyto vozy a tato dráha k sobě hodně ladí. Děkuji všem sponzorům, kteří mi dali šanci si okruh vyzkoušet ještě před samotnou grand prix. Havárii v Rakousku jsem už pustil za hlavu, na výkon v Monaku nebude mít žádný vliv,“ sdělil Japonec.
„To, že jsme bodovali, pro nás změnilo situaci. Potřebovali jsme už někde uspět, bylo to hodně těžké. Ferrari a Williamsy mají dnes díky své síle předplacená první čtyři místa, takže zbytek pole bojuje o pouhé dvě pozice. Giancarlův výsledek v Rakousku nás všechny povzbudil. Teď už totiž víme, že na body vážně máme. Základem úspěch bude spolehlivost. V Monaku je ale nejdůležitější kvalifikace, ta rozhoduje o všem. Vezeme sebou jen tři vozy, protože ten jeden Takumův byl v Rakousku totálně zničen,“ uvedl šéfinženýr Jordanu Gary Anderson.