Pódium bylo při show umístěno v rohu jednoho z hangárů a nad ním se tyčila velká obrazovka. Na ní se vznášel letecký speciál DHL. Nesl nový EJ12 do Bruselu. Když projekce skončila, bylo letadlo s monopostem na palubě vtaženo do hangáru.
Byl tak navozen dojem, že vůz přiletěl právě teď z továrny týmu v Silverstonu. Poté přesunul vysokozdvižným stroj monopost na pódium, kde se k němu připojili piloti a nejdůležitější osoby stáje Jordan.
Nový vůz je druhým strojem jordan s motorem honda. Poprvé vyjel na trať 21. ledna a od té doby absolvoval stovky testovacích kilometrů na tratích ve Španělsku a v britském Silverstonu.
Největší změnou je přední část EJ12. Charekteristický nos vznikal pod vedením technického ředitele Eghbala Hamidyho.
"Jordan Honda EJ 12 je vyústěním neúnavné práce skupiny velmi schopných lidí. Ačkoli vypadá velmi odlišně, jeho nejdůležitější části vycházejí z loňského EJ11. Nejpodstatnější změny byly provedeny na předním a zadním zavěšení," komentoval vůz Eghbal Hamidy.
Piloti Jordanu (zleva) Takuma Sato a Giancarlo Fisichella při představení nového EJ12 (Brusel, 22.2.2002). |
Přední část nového monopostu EJ12. |
Celkový pohled na model jordanu F1 sezony 2002. |
Ti nejdůležitější v Jordanu 2002 (zleva): Takuma Sato, Eddie Jordan, Giancarlo Fisichella. |