Vale Superbikům
"Vše nasvědčuje tomu, že v příští sezoně zůstanu ve stáji Yamaha Kurz. Chce mě tým a já chci jej. Zítra nebo v pátek budeme mít schůzku, pan Kurz, já s manažerem a osobním sponzorem, firmou Alimpex," prohlásil Huleš, který v sobotu získal první světové body ve čtvrtlitrech, v nichž jel třetí závod.
Ví, že do stopětadvacítek se už nechce vrátit a rovněž tuší, že nabídka startů v MS Superbiků není asi to pravé. "Superbiky jsem dal bokem. Není totéž vůbec jasné, jak bude šampionát vypadat, podle mých informací půjde jeho úroveň spíše dolů. Dostal jsem ještě nabídku od týmu Aprilia Germany z dvěstěpadesátek, ale také ji nejspíš odmítnu," uvedl závodník.
Jednoduchá Yamaha
Za jeden z hlavních důvodů uvádí jednoduchost Yamahy, s níž jezdí u Kurze. "Aprilie jsou komplikované, nastavení podvozku je loterií. U yamahy je to přesně naopak," míní Huleš, který se po trápení v Brně, kde jel se silnější motorkou poprvé, už cítí fyzicky dobře. A jásá nad novým "lékem".
"Maso, objevil jsem sílu masa. Je to skutečný lék. Zjistil jsem, že když si dám před kvalifikací či závodem pořádný kus masa, jede se mi pak výborně," líčí jezdec. "Ve stopětadvacítkách jsem měl strach dát si pořádně jídlo, abych nebyl těžký, ale teď je všechno jinak."
Hovězí před startem
Říká, že mu je jedno, jaké maso si dá. "Ale asi hovězí, jo hovězí mám nejradši," poznamenal. Jídlo si dá vždy tak hodinu a půl před výjezdem na trať. Po úvodním oťukávání si dvěstěpadesátku zamiloval. "Je parádní, když si hrajete s plynem při průjezdech zatáčkami a hlavně pak ve výjezdech. Má to sílu, tah. Ve stopětadvacítkách to bylo vždycky jen plný plyn - brzda a pořád dokola," popsal Huleš.
A jak to bylo s jedenáctým místem na okruhu Nelsona Piqueta? Huleš dostal jasný pokyn: Musíš dojet, protože kdybys potřetí nedokončil závod, bylo by to špatné. "A tak jsem se od začátku nikam nehnal a dával si pozor. A vyšlo mi to. Je ale pravda, že přede mnou spadli asi čtyři, pět jezdců, takže jsem měl i štěstí," dodal Jaroslav Huleš, který v pondělí odlétá do japonského Motegi, kde se pojede pacifická Grand Prix.
Jaroslav Huleš s Yamahou týmu Kurz v Brně. |