"Účast v ETCC považuji za nejracionálnější variantu. Vlastním auto, pojedu v týmu, který znám a ve kterém se mi s klukama a Josefem Křenkem dobře pracuje," říká Fulín, vítěz ankety Zlatý volant 2013 v kategorii cestovních vozů. Jeho týmovým partnerem bude stejně jako loni Michal Matějovský, oba opět pojedou ve vozech BMW 320si.
Fulín má za sebou velké rozhodování. Dlouho zvažoval posun do světového šampionátu WTCC, kde by startoval jako první Čech v historii. Ale nakonec zvolil jinou variantu. "I přes vstřícné podmínky při odjetí sedmi podniků ve třídě TC2 jsem se nakonec rozhodl nabídky nevyužít. Bylo to jedno z nejtěžších rozhodnutí v mém životě. Ale řekl jsem si, že nejsem ochoten absolvovat nejdražší kariéru jen ve čtyř až sedmičlenném startovním poli TC2, kde bych si svůj životní sen nesplnil," vysvětluje Fulín.
Teď už se těší na obhajobu evropského primátu. "Ano, není to v tuhle chvíli cesta koncepční. Baví mě sedět v závodním autě a dělat pro výsledek maximum, ovlivnit situaci v motorsportu však neumím. Teď už se těším na novou sezonu, ve které nás čekají dvě nové tratě - Spa a Paul Ricard. Věřím, že si ji užiji minimálně stejně hezky jako tu předchozí," plánuje pilot, který žije v Plasích na Plzeňsku.
Loni se Fulínovi podařilo hned pětkrát zvítězit v závodě a v konečném účtování porazil Slováka Homolu o 14 bodů. Během dvou let strávených ve FIA ETCC se Fulín zařadil mezi absolutní špičku ve statistikách ETCC. Plzeňský rodák dosáhl nejvyššího počtu vítězství v závodech (6, stejně jako Monje a Nykjar), vítězství v kvalifikacích (4, stejně jako Monje), nejrychlejších kol (7, stejně jako Monje) a vedení v závodech (67 kol).
Šéf týmu Josef Křenek prodloužení spolupráce vítá. "Petr Fulín patří k nejlepším evropským pilotům a jsem velmi rád, že s ním mohu opět spolupracovat. Máme před sebou zajímavou sezonu včetně dvou nových okruhů. Celý tým si váží možnosti účasti v ETCC a vyvineme maximální úsilí k dosažení co nejlepších výsledků," prohlašuje Křenek.