„Byl to závod nevalné úrovně. Chyběla mi vyrovnanější konkurence, ale když už jsme zaplatili startovné, tak nám bylo líto se jen tak sbalit a odjet. Splnil jsem tedy povinnost zisku dvou zlatých věnců a k závodům přistoupil jako k ostřejšímu testování. Vyzkoušel jsem si tak například nový způsob startů,“ uvedl po závodech Hanuš Lím a svěřil se, že při předjíždění soupeřů o kolo zpět si dával velký pozor. „Snažil jsem se nenarušit jejich souboje a také abychom se nesrazili a zbytečně si tak nepoškodili formule.“
Marek Novotný v Límově stínu s přehledem zvítězil v klasifikaci třetí divize, kde se marně snažili nejrychlejší jezdci Lumír Firla senior a Igor Lešinský s vozy Národní formule 1400 vyrovnat tempo s konkurencí na objemově silnějších strojích. Tomáš Chabr, největší favorit kategorie nazývané ještě nedávno jako formule Škoda, byl nejprve za ulitý start potrestán penalizací a ve druhém závodě zastavil ve druhém kole s prasklou klikovou hřídelí v motoru. Technické potíže měl také zcela nový monopost FIKS, s nímž Jiří Jupa nedokončil ani jeden závod.
Souboj jezdců v cestovních vozech se pro malý počet účastníků uskutečnil pouze v jednom společném závodě, jehož vítězem se stal Tomáš Kodíček s toyotou. V souboji pětadvaceti jezdců Divize 1 a 4 chyběl největší favorit Antonín Charouz a tak měl cestu za prvenstvím uvolněnou Dan Michl.
Své ambice také naznačil v tréninku, který vyhrál s téměř čtyřsekundovým náskokem, ale roli favorita v závodě splnil jen v prvních zatáčkách. Pak zajel kvůli technickým potížím do boxů a zanedlouho svoji Fabii odstavil úplně. První pozici místo brněnského jezdce zaujal Zdeněk Hajdůšek se speciálem Tatra Ecorra, avšak v polovině závodu zpomalil a nabídnutou šanci využil Kodíček.
O největší rozruch v závodě se ovšem hned po startu postarali Jaroslav Mencl a Jan Rosák. Nedlouho za startovní čárou se po bodyčeku od soupeře Menclova Fiesta „zakousla“ do stejného auta Rosáka a oba stroje zůstaly stát. Oba automobily v podobě šrotu pak pořadatelé jen s velkými obtížemi od sebe oddělovali.
Výsledky:
Divize 2 a 3 - 1. závod: 1. H. Lím (Dallara 398) 20:15,116, 2. M. Krause (Něm., Dallara 392) -52,58, 3. M. Novotný (Van Diemen Ford 1600), -1:29,727. 2. závod: 1. 1. Lím 20:12,06, 2. Krause -54,87, 3. Novotný –1:32,590.
Divize 1 a 4: 1. T. Kodíček (Toyota Carina) 27:02,73, 2. Z. Hajdůšek (Tatra Ecorra) -37,08, 3. D. Šorm (Škoda Octavia) -56,08.