"Tak to chodívá," poznamenal jen ke své zkušenosti a už spěchal za svým kolegou pro brněnský závod, Francouzem Jean-Pierrem Jarierem, s nímž se zde střídá v řízení Chrysleru Viper. Jarier toho stihl v Grand Prix mnohem více než Beretta - s vozy March, Shadow, ATS, Lotus, Tyrrell, Ligier a Osella odjel 136 Velkých cen.
"Mám Brno nesmírně rád a tentokrát se těším na závody obzvlášť, protože po mé výhře v Silverstone si tady věřím," řekl Ital Nicola Larini, tovární jezdec Alfy Romeo pro ME cestovních vozů, který během deseti let, od 1987 do 1997, závodil v 75 Grand Prix, čtyřikrát i za stáj Ferrari. V Brně jel prvně při premiéře autodromu v roce 1987, také s tovární alfou.
Další Ital vzpomínající na své roky ve formuli 1 Gianni Morbidelli, letos jezdec BMW v cestovních vozech, doufá, že se mu letos povede lépe než loni. "V minulé sezoně to byla hrůza, vždyť jsem rozbil auto. Letos snad chybovat už nebudu a také doufám, že tu bude více diváků než posledně. Takový hezký areál a loni se tu na nás nebyl podívat skoro nikdo," řekl Morbidelli, který se zúčastnil 70 Velkých cen a jednou to bylo s vysněným ferrari.
A co první Čech ve formuli 1 Tomáš Enge a Brno? S libereckým závodníkem to je prosté - v rozhovorech pro světová motoristická média či v dotaznících do ročenek šampionátů uvádí v kolonce oblíbená trať - Brno.
Soustředěný Gianni Morbidelli, jeden z expilotů F1, kteří jsou nyní v Brně, se chystá vyrazit s BMW 320 na dráhu. Snímek je z roku 2000, kdy ještě závodil v Superturismu. |