Skotský pilot seděl v kokpitu prvně od Grand prix Belgie a zajel 37 okruhů s nejlepším časem 1:27.25. "Neustávající déšť je docela frustrující, ale pokud bude stejné počasí i během Velké ceny, budeme mít k dispozici velké množszví užitečných dat."
Testovací jezdec Stéphane Sarrazin strávil na dráze o trochu víc času. Dokončil 62 okruhů a byl jen o patnáct setin vteřiny pomalejší než McNish. Dnes ho střídá Mika Salo, a tak si Francouz snažil poslední den v kokpitu řádně užít.
"Protože pořád pršelo, věnoval jsem se vlastně srovnávacím pracem mezi dešťovými a přechodnými pneumatikymi," sdělil Sarrazin. "Odpoledne jsem zkoušel nějaká řešení pro mechanickou adhezi, pak však začalo opět hodně pršet. Navzdory tomu to byly zajímavé testy a positivní dvoudenní práce."