Ale zpět k Sebringu. Tomáš Enge ve slavném závodě účinkoval potřetí. Po odstoupení řekl: „Je to škoda, protože jsem pomýšlel na body za třetí místo, které jsme v době odstoupení drželi. Pokud pojedeme celý šampionát, bude hodně obtížné dostihnout vozy Chevrolet Corvette, protože si vybudovali slušný náskok. Začátek závodu nám vyšel, ale pořád jsou oblasti, kde se musíme zlepšit a před dalším závodem na tom budeme lépe.“
Stáj tak měla větší potěšení z druhého vozu, v němž se střídali Britové Anthony Davidson, Darren Turner a Kelvin Burt. Auto dojelo druhé ve třídě GTS a třinácté absolutně. Testovací pilot F1 Davidson, který je s Ferrari 550 Maranello první závod, byl novou zkušeností ohromen.
„V noci bylo podstatně chladněji než v průběhu dne a mohl jsem tak ve vozu vydržet déle. Jízda v noci je zábavnější – ačkoliv sedím ve vozu příliš nízko a nevidím pořádně ven. Nemůžu uvěřit, že jsem jel skoro dvě hodiny a nezajel jediné čisté kolo! V úvodu jsem byl opravdu naštvaný, že jsme se propadli tak dozadu, zpočátku se ukázala i nezkušenost naší jezdecké sestavy, ale jsem ohromen, jak rychle se vše otočilo a skončili jsme na druhém místě v naší třídě.“
Šéf týmu Georgie Howard-Chappell výkon posádek zhodnotil takto: „Jsem docela spokojený. Pokud byste mi po pár hodinách závodu, ve kterých jsme měli několik problémů, řekli, že můžeme získat druhé místo, nevěřil bych vám. Samozřejmě jsme tu přijeli pro vítězství a nedokázali jsme to, ale mnohému jsme se naučili. Na vozech se objevilo pár věcí, ke kterým nikdy předtím nedošlo a vzhledem k množství testů to bylo překvapení. Nicméně musíme být realisty, odstranit je a před Le Mans absolvovat další testy. To je skutečně hlavní událost, kde chceme všichni uspět.
Engeho Ferrari 550 Maranello při tréninku na 12h Sebringu. |