"Koukáme hlavně na budoucnost, abychom my zase byli ti favorité," žádá Vršecký, který v Buggyře pracuje i jako konstruktér. "Chceme se vrátit tam, kde jsme byli před pár lety."
Předloni po změně technických předpisů skončilo kralování stáje, kterou před 10 lety založil úspěšný trucker Koloc. Kamion musel tým zásadně předělávat.
"Loňská sezona byla zlomová. Byli jsme sesazeni z výsluní, ale dobře jsme se s tím poprali a jsme pořád na špici," cení si Jan Kalivoda, manažer stáje. "Člověk si musel zvyknout, že už nevítězí neustále, jinak by byl pokaždé zklamaný."
Že Buggyra chytá druhý dech, potvrdil o víkendu i sedmý díl šampionátu v Mostě. Vršecký posbíral 39 bodů, po Lackovi druhý nejvyšší počet, a Brit Levett si vyjel jedno druhé místo.
"Já jsem z téhle sezony nadšený," tvrdí Vršecký, dvojnásobný mistr Evropy. "Vždyť letos tady máme o jednoho rychlého renaulta víc, o jednoho rychlého mana víc, a my jsme i přes velký zásah do auta schopní se mezi těch šest tahačů někdy dostat, někdy je i pobít. Pro soukromý tým je to obrovský úspěch, i když chceme víc," přiznává Vršecký.
Ani Kalivoda choutky na titul nezakrývá. "O třetí místo je boj, chceme, aby bylo v té obrovské konkurenci naše. Ale prioritou je pro nás hlavně auto a jeho funkčnost. Abychom příště bojovali ne o třetí, ale o první příčku. Abychom byli zpátky na samém čele. Tomu jsme letošní i loňskou sezonu podřídili," řekl Kalivoda, boss Buggyry.
Vršecký přesto fanoušky ubezpečil, že v honu za bronzem bude pokračovat. "Nikdo netvrdí, že zahazujeme šampionát. Vůbec! Ale holt jsme v některých volných trénincích hodně vzadu, protože zkoušíme, zda nové věci fungují."
Zolder prý Vršeckému sedí, Jarama taky. Obává se jen posledního závodu v Le Mans. "Jsou tam dlouhé rovinky a bude dost záležet, kdo si vylosuje jakou krabičku na GPS, bývají tam velké problémy s měřením rychlosti."