Všichni, kromě Pace, který zahynul v roce 1977 při leteckém neštěstí, byli více než jednou mistry světa a nejméně dvakrát zvítězili i v domácí velké ceně. Fittipaldi je navíc nejmladším světovým šampionem v historii, když slavil v roce 1972 první titul, bylo mu teprve 25 let.
Nejvíce pohárů za vítězství z Brazílie má stáj McLaren, její pilot zde stál na nejvyšším stupni devětkrát, následují McLaren a Ferrari s šesti vítězstvími. Schumacher zde zvítězil minulý rok, ale předcházející vítězství "rudých šípů z Maranella" je už jedenáct let staré.
Nejúspěšnějším pilotem v historii velké ceny je Alain Prost se šesti vítězstvími, ale v kvalifikaci zde zvítězil pouze jednou. Při této příležitosti přidal také nejrychlejší kolo. Na druhém místě se třemi vítězstvími je Carlos Reutemann, dvě z nich vedl pole jezdců od startu do cíle.
Fittipaldi a Prost založili později vlastní týmy formule 1 a oba se poté dokázali zde prosadit na stupně vítězů i ve své nové kariéře. Fittipaldi byl druhý v roce 1978 a Prost třetí v roce 1987.
Výrobce pneumatik Michelin zde v roce 1978 dosáhl svého prvního vítězství a o víkendu bude toužit toto zopakovat. Vozy žádné z favorizovaných stájí však neobouvá.
Dvě suveréní vítězství zde předvedl Mika Häkkinen, obě s nejrychlejším kvalifikačním časem a nejrychlejším kolem v závodě. Stejně suverénní zde byl Jacques Laffite v roce 1979. Vítězství v kvalifikaci i nejrychlejší kolo zajel rovněž Damon Hill při svém vítězství v roce 1996. Naopak dva roky předtím, v roce 1994 zde, i když dojel druhý, zaostal více než kolo za jedním nadějným mladíkem s Benettonem. Michael Schumacher tak dosáhl největšího rozdílu mezi prvním a druhým jezdcem v historii Velké ceny Brazílie.
Další pilot s nepříliš dobrými vzpomínkami na Brazílii je mistr světa z roku 1982 Keke Rosberg, který byl dvakrát, v letech 1982 a 1983 disvalifikovám v Brazílii z druhého místa.
Ze stejného místa byl loni také diskvalifikován David Coulthard, když jeho vůz neprošel po závodě technickou kontrolou.
Třikrát musel být závod v Brazílii zastaven. Poprvé v roce 1974 když se ve 32 kole ze čtyřiceti spustil prudký déšť. V roce 1981 byl závod, rovněž kvůli dešti, o kolo kratší. A v roce 1997 byl závod kvůli havárii zastaven už v prvním kole a znovu odstartován.
Několik za současných jezdců formule 1 je držiteli zajímavých rekordů Velké ceny Brazílie. Například Michael Schumacher se zde nikdy nekvalifikoval hůře než pátý a všech svých devět závodů zde dokončil vždy do pátého místa.
Loni získal v Interlagosu druhé vítězství v sezoně své a Ferrari, své první vítězství v Brazílii s vozem Ferrari a 127 vítězství pro italskou stáj z Maranella.
Mika Häkkinen z devíti pokusů zde zvítězil dvakrát, ale třikrát byl čtvrtý, třikrát nedojel a jednou s Lotusem skončil na nebodovaném místě.
Domácí hrdina Rubens Barrichello zde zatím zvítězit nedokázal, minulý rok postoupil, po diskvalifkaci Davida Coultharda, na druhé místo. Staronový pilot Minardi Tarso Marques zde debutoval v roce 1996, ale vypadl už v prvním kole.
Dva Brazilci pojedou na domácím okruhu závod F1 vůbec poprvé. Bernoldimu s Arrowsem ani Burtimu s Jaguarem se však v prvních dvou závodech sezony příliš nedařilo.
Okruh Velké ceny Brazílie |