náhledy
Bohumil Staša dojel na tovární Jawě 250 v čase 51:48,7. To stačilo v silné konkurenci a na nepříliš konkurenceschopném stroji jen na osmnácté místo.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Bohumil Staša se v pětistovkách postaral o skvělé třetí místo. Prvních pár kol dokonce držel krok s Italy Paganim a Agostinim. Poté co se ze skupiny utrhl Agostini, bojoval Staša nejdříve s Paganim (na snímku má Staša číslo 33). Po odstoupení italského závodníka se na Stašu dotáhl Švýcar Marszewski, s nímž Staša bojoval o druhé místo až do konce závodu. Nakonec dojel třetí.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Ve dvěstěpadesátkách na sebe upozornil slušným osmým místem čtyřiadvacetiletý Bohumil Staša na ČZ.
Autor: Archiv Automotoklubu Masarykův okruh
Zatímco Bohumil Staša si vystačil s obstarožním kokosem a puntíkovaným šátkem.
Autor: Archiv Masarykova okruhu
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Robert Sobčák
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Richard Hrycziow
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Archiv MotorJournal
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Archiv MotorJournal
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Richard Hrycziow
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Robert Sobčák
Bohumil Staša, dvacetinásobný šampion Československa a výborný konstruktér motorek.
Autor: Richard Hrycziow