To vše už mladík hodil za hlavu, i když stále blahořečí zařízení ochrany hlavy a krku HANS, že ho uchránilo před vážnějším poraněním. „Byla to největší havárie mé kariéry, ale já jsem nesmírně potěšený tím, jak zařízení HANS zafungovalo. Z mého pohledu je systém pohodlný a je to velká výhoda. Po tak silné kolizi vás obvykle bolí celá šíje, ale já jsem neměl jediný problém. Jsem přesvědčený o tom, že mi pomohl právě HANS,“ míní jezdec.
Španěl má nyní v mysli už jen blížící se Velkou cenu San Marina. Věří, že se mu opět podaří vybojovat slušný výsledek. Vždyť ze tří dosavadních podniků byl dvakrát na stupních vítězů. „Vždycky se rád vracím do Evropy. I když se nám zatím dařilo, mám pocit, že šampionát začíná až tady. Je to trať , kterou znám už z Formule 3000 a testoval jsem zde pro Minardi. V Imole je potřebná agresivní jízda, a to mi vyhovuje,“ říká Španěl.
„Nejsou tu žádné obzvlášť těžké pasáže. Nejdůležitější je nastavit vůz, protože se často jezdí přes štěrk a tomu musí odpovídat odpružení monopostu. Myslím si, že Renaultu tyto podmínky vyhovují,“ dodal Fernando Alonso.