náhledy
Jeho Lady už byla na cestě do pouště, ale prázdno u Aleše Lopraise v garáži nikdy není. Vedle obřích dakarských kamionů značky Tatra odpočívá i černý osobák 603, výhledově chce český závodník doma ve Frenštátě pod Radhoštěm vybudovat volně přístupné muzeum. „Kdo se bude chtít podívat, bude moci,“ říká.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
V ČELE JE KRÁLOVNA. Vedle legendární šest set trojky stojí Královna, závodní speciál s typovým označením Tatra Jamal. Lopraisovi sloužila od roku 2013, nyní v ní trénuje a vozí partnery či fanoušky během speciálních akcí.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
ZA VOLANTEM. Tam je Loprais jako doma. Vždyť na Dakaru startoval už v roce 2007 a hned skončil třetí, od té doby na podiové umístění čeká. Vyjde to letos?
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
ZA VOLANTEM. Tam je Loprais jako doma. Vždyť na Dakaru startoval už v roce 2007 a hned skončil třetí, od té doby na podiové umístění čeká. Vyjde to letos?
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
STRÝCE VOZÍ S SEBOU. Portrét legendárního Karla Lopraise, který Dakar vyhrál hned šestrkát, nechybí na Lady a zdobí taky Královnu.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
TŘI MÍSTA. Kromě pilota Lopraise se do kabiny kamionu na Dakaru vejdou ještě navigátor (uprostřed) a mechanik. Letos to v soutěži jsou Jaroslav Valtr mladší a Jiří Stross.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
LEGENDA. Za modernější Královnou stojí bílá starší hranatá tatrovka 815, kterou zdobí číslo 401 - s ním Karel Loprais vyhrál v roce 1994 kategorii kamionů a v celkové klasifikaci i mezi osobními vozy skončil dokonce šestý, což byl unikátní počin.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
LEGENDA. Za modernější Královnou stojí bílá starší hranatá tatrovka 815, kterou zdobí číslo 401 - s ním Karel Loprais vyhrál v roce 19944 kategorii kamionů a v celkové klasifikaci i mezi osobními vozy skončil dokonce šestý, což byl unikátní počin.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
RETRO. V podobně vypadající kabině Karel Loprais vítězil. Poprvé v roce 1988, potom 1994, 1995, 1998, 1999 a naposledy 2001.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
RETRO. V podobně vypadající kabině Karel Loprais vítězil. Poprvé v roce 1988, potom 1994, 1995, 1998, 1999 a naposledy 2001.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
RETRO. V podobně vypadající kabině Karel Loprais vítězil. Poprvé v roce 1988, potom 1994, 1995, 1998, 1999 a naposledy 2001.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
MODERNA. A takhle vypadá pracovní místo jeho synovce Aleše. Spousta ovládacích prvků se přesunula zpod volantu po pravici pilota.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
MODERNA. A takhle vypadá pracovní místo jeho synovce Aleše. Spousta ovládacích prvků se přesunula zpod volantu po pravici pilota.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
MODERNA. A takhle vypadá pracovní místo jeho synovce Aleše. Spousta ovládacích prvků se přesunula zpod volantu po pravici pilota.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
ČERNÁ PERLA. Bájná „Šestsettrojka“. Poslední vůz slavné řady osobních vozidel firmy Tatra s proudnicovou karosérií. Vyrobilo se jí sotva 20 tisíc kusů a na délku má přes pět metrů. Oblíbili si ji i umělci, roku 2000 byla použita při natáčení videoklipu k písni „Slave To The Wage“ skupiny Placebo. Zahrála si taky ve filmu Řada nešťastných příhod s Jimem Carreym v hlavní roli.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA
ČERNÁ PERLA. Bájná „Šestsettrojka“. Poslední vůz slavné řady osobních vozidel firmy Tatra s proudnicovou karosérií. Vyrobilo se jí sotva 20 tisíc kusů a na délku má přes pět metrů. Oblíbili si ji i umělci, roku 2000 byla použita při natáčení videoklipu k písni „Slave To The Wage“ skupiny Placebo. Zahrála si taky ve filmu Řada nešťastných příhod s Jimem Carreym v hlavní roli.
Autor: Adolf Horsinka, MAFRA