Představitelé irské firmy se však nechtějí vzdát a pro nejlépe vydělávajícího sportovce planety chystají novou nabídku. "V době, kdy ho jiní sponzoři házejí přes palubu, to považujeme na příležitost vstoupit do hry. Pořád je to někdo, s kým budeme rádi stát v jedné řadě," uvedli zástupci Paddy Power v prohlášení.
Woodsův agent Mark Steinberg ze společnosti IMG řekl, že o spolupráci s Paddy Power jeho hvězdný klient ani vážně neuvažoval. "Momentálně nemáme v úmyslu rozšířit portfolio našich sponzorů," prohlásil Steinberg.
Paddy Power by mohl využít Woodsovo jméno ke své propagaci jen v Evropě, Asii, Austrálii a Oceánii. Na americkém okruhu PGA totiž mají golfisté zakázáno spokojovat své jméno s firmami, které se věnují hazardním hrám.
Tento zákaz navíc zástupci prestižního seriálu hodlají rozšířit i ve zbytku světa.
Woods přišel na konci února už o třetího sponzora, kterého odradila jeho pošramocená pověst. Spolupráci s vítězem 14 turnajů kategorie major ukončila společnost Pepsi, respektive její značka limonád Gatorade.
Už dříve opustily Woodse telekomunikační gigant AT&T a poradenská společnost Accenture. Další sponzoři včetně těch klíčových zůstali. Woods získal díky reklamě většinu ze zhruba 110 milionů dolarů (asi 2,1 miliardy korun), které vykázal jako výdělek za rok 2008.