Rozhodovat budou drobnosti, nastavení auta, aerodynamických prvků na jednotlivé tratě, na konkrétní zatáčky, každá chybička při zastávkách v boxech, drobná selhání jezdců. Pro diváka to je dar. Zejména proto, že nikdy nebude předem jasný favorit. Vítěz jedné Velké ceny může za týden na jiné trati a v jiných teplotách bojovat o body na konci desítky. Pořadí by se mělo přelévat a zvítězí ten, kdo udělá nejméně chyb, případně bude mít nejuniverzálnější auto. Tedy vůz, který dokonale funguje za jakýchkoliv podmínek.
A navíc, faktor nevyzpytatelnosti zvýší nové tváře, hned několik nováčků. Jen dva týmy, McLaren a Aston Martin, si své jezdce ponechaly. V tom je největší rozdíl ve srovnání s loňskou sezonou - tehdy zůstaly jezdecké sestavy téměř kompletně beze změny. A s tím souvisí další možné predikce před očekávanou sezonou - top týmy, které mají ve své sestavě nováčka, či málo zkušeného mladíka (Liam Lawson v Red Bullu či Oliver Bearman v Haasu již Velké ceny jeli), mohou zpočátku doplácet na jejich nedostatek závodní praxe v F1. Což by nahrávalo McLarenu.
Sledujte odstartovanou sezonu formule 1 zdarma. Pro všechny členy iDNES Premium![]() |