Kvůli bídnému počasí začal sedmý podnik sezony s víc než hodinovým zpožděním.
Následně byl dvakrát přerušen. Jednou kvůli hustému dešti a pak ve 30. kole po nehodě Micka Schumachera. Proto se nestihlo odjet plánovaných 78 kol a závod byl po třech hodinách ukončen.
Ukončen ve chvíli, kdy už Ferrari udělalo spoustu chyb a po startu vedoucí Charles Leclerc klesnul až na čtvrtou příčku.
Díky tomu se z triumfu radoval Sergio Pérez, který zároveň v Red Bullu prodloužil smlouvu o další dva roky.
„Dalo se to očekávat. Fungují s Maxem Verstappenem jako tým, tahají Red Bull dopředu, nebýt technických problémů, byli by na tom ještě líp,“ říká Josef Král.
Právě Verstappen dojel za Carlosem Sainzem třetí a navýšil náskok v čele šampionátu na Leclerca na 9 bodů.
Ve videu se populární dvojice zamýšlí i nad tím, proč fanoušci ani jednou neviděli klasický start z roštů, když v jednu chvíli podmínky až tak špatné nebyly.
Ferrari udělalo až příliš chyb, stěžoval si v Monaku poražený Leclerc |
„U prvního startu bych ještě přimhouřil oko, u toho druhého už jsem si říkal: To je divný. Hodně se to natahovalo, byly prodlevy u červených vlajek. Nakonec to celé ale bylo kvůli tomu, že měli velké problémy se světelnými signály - i se startovacími světly. To byl hlavní důvod toho, proč jsme neviděli starty z pevných pozic,“ vysvětlil Král.
Což je trochu paradox, že se to stalo zrovna ve městě naprosté smetánky, technických výdobytků a nekonečného množství peněz.
Král s Eiselem se baví také o strategii Ferrari a Red Bullu. Zamýšlí se nad tím, jestli ta od Ferrari byla tak špatná, nebo naopak ta od Red Bullu tak skvostná a originální.
Formulová středaŠtevo Eisele a Josef Král odpovídají čtenářům iDNES.cz v pořadu Formulová středa s EisKing. Ptejte se ZDE |
„Upřímně si myslím, že za druhé. Byli chytří a agresivní. Nebojí se rozdělit strategie, což je velmi dobře. Ferrari tahalo za kratší provaz. Byli na prvním místě a báli se udělat nečekanou věc, narušit průběh závodu chce kuráž. Z toho prvního místa se to těžko rozhoduje a Ferrari se chyby bojí. To je zabrzdilo,“ myslí si Král.
Ve videu populární dvojice mluví i o mladících, zmraženém trhu jezdců a přestupech.
Další Formulová středa je na programu za čtrnáct dní po Velké ceně Ázerbájdžánu.
Předplatitelé iDNES Premium tak znovu mohou posílat své dotazy, na které duo EisKing během středečního videa odpoví.