náhledy
Po estetické stránce nechal chiron svého předchůdce zestárnout s grácií.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Chiron má čtyřikrát přeplňovaný osmilitrový šestnáctiválec do W s výkonem 1 500 koní a točivým momentem 1 600 Nm v rozsahu dvou až šesti tisíc otáček za minutu.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Cena chironu je závratných 2,4 milionu eur.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Oficiální maximální rychlost s omezovačem by měla dosahovat 420 km/h. Skutečná maximálka by se mohla pohybovat kolem 450 km/h.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Podvozek má nově pět různých úrovní nastavení.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Brutální Bugatti se svými výkony obešlo bez tak oblíbeného downsizingu a zapojení elektromotorů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Bugatti Chiron
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nádherný oblouk slouží jako elegantní vstup vzduchu pro sání k motoru..
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Bugatti Chiron
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Chiron zrychlí na stovku za méně než 2,5 sekundy, na dvoustovku mu to má trvat 6,5 sekundy a 300 km/h má na rychloměru svítit už po 13,6 sekundách.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Bugatti Chiron
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Chiron má ve skutečnosti šest koncovek výfuku, ale jen čtyři ústí směrem dozadu.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Bugatti chce vyrobit celkem 500 kusů, ročně by automobilka měla vyexpedovat 60 kusů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Bugatti Chiron
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Při maximální rychlosti spálí plnou nádrž za 9 minut, veyronu to trvalo 12 minut.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Nejdražší auto světa má ledková přední světla
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Bugatti Chiron
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz