Diskuse k článku

Kreuziger před cílem Gira: Vůbec jsem netrávil. Štybar: Už je to na hraně

Poprvé na letošním Giru dostali od týmu volné ruce, a tak se Roman Kreuziger vydal ve 20. etapě s týmovým kolegou Mikelem Nievem do početného, devatenáctičlenného úniku. Nieve z něj posléze vytěžil své třetí etapové prvenství na Giru v kariéře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95i56ř79í 79V35l15a33s80á44k 7823290305952

Všem českým cyklistům na Giru blahopřeji. Všichni se významně podíleli na úspěchu svých týmů. Ne všechno vyšlo podle předem daných představ, ale byli vidět a odvedli obdivuhodné výkony. Fandím do dalších závodů!

A obdivuji i vítěze Gira Toma Dumoulina. Na svou postavu přejel kopce úžasně: jak fyzicky, takticky tak volně! I jemu fandím.

+1/−2
27.5.2018 19:47

P77a38v61e17l 84C26h60a33l60u42p98a 2181116765781

Přeloženo - řečí místních opovídávačů - "dostal konečně úkol, aby udělal nějaký výsledek, alespoň v etapě"... Výsledek - nula od nuly pošla. Následuje série výmluv... Nic proti, u nás asi lepšího cyklistu nemáme a jen dokončit tento závod, je velký výkon. Ale proč pořád dokola ty znalecké posudky, jak úžasné, jak fantastické, kolik komu dovezl svačin, jak musel stát frontu na ty svačiny a ostatní mu ujeli apod. ? Bylo by fajn mít v čele české závodníky, vidět - jak dokáží udělat celkový výsledek, jak dokáží se poprat o etapu... Ale realita je jiná. A jak se má závodit - to jim ukázal Froome. A jaký by to byl zajímavý závod - kdyby tak vypadala každá etapa. Zbavit toto závodění vysílaček. Jako první krok k závodění.

+5/−12
27.5.2018 12:43

J50i79n61d67ř79i21c16h 77V14á26g90n63e22r 9161356766811

Já bych věděl čeho je třeba se primárně zbavit ještě před vysílačkami. Aby se zase jak v sedmdesátých nerozhodovala Grandtour opravdu, ale opravdu nadlidskými výkony.

0/0
28.5.2018 10:32

V98á27c31l70a97v 79Š86ů43c25h40a 7450236791713

Asi všichni čekali trošku víc od našich. Roman s Honzou měli být v horách asi trošku víc vidět a Zdeněk moc chtěl to jedno vítězství, ale nevyšlo to. Takový neslaný nemastný, ale profesionální výkon. Ani překvapení, ani zklamání. Svou roli v týmu zřejmě všichni splnili podle pokynů [>-]R^

+6/−2
27.5.2018 11:27

P34e37t53r 39V63e31r61b50í84ř 8707591563900

Nesplnili. Přesně jak píšete, Roman i Honza v horách za očekáváním.

+1/0
28.5.2018 7:29

P92e61t47r 26S34u65c26h19a82n 8554183522107

Úžasné! Češi dojedou do Říma (snad) v první klasifikované stovce! Doufám, že si vydělali dost jako nosiči vody a jejich lídři ještě víc! Škoda, že v Česku není cyklisty, který by mohl i závodit v profi peletonu! Možná se Češi uplatní v nějakém bezvýznamném závodě, kde budou muset sloužit jiným. Kreuziger prý ještě pojede Eneco Tour a tím pro něj sezóna skončí (a mistrovství republiky?). Co pojedou Štybar s Hirtem? Že by Kolem Slovenska či Polska? Těším se na slovenského Sagana až pojede Tour de France!

+2/−20
27.5.2018 9:58

L73u33d64v79i70k 63S34p54i66n36k67a 1762707550305

oni si svým účinkováním vydělávají na chleba. stejně jako další účastníci. z těch je ze 176 asi deset co mají podporu týmů, tedy domesticů a šanci na vítězství. silniční cyklistika je týmový sport. pokud se ti nelíbí domestici , sleduj dráhovou či sálovou cyklistiku. také kolová tě uspokojí.

+6/0
27.5.2018 10:12

J57i41r59i 20G50a88z93d81a 8764243204574

Že vás ještě baví reagovat na tyhle hovadiny :-)

+4/0
27.5.2018 10:20

P62a61v50e81l 45C85h63a56l38u85p14a 2101946325451

Nebo-li, je tam deset jezdců, co mají na výsledek - a protože v deseti se to moc jezdit nedá, je tam i placené křoví.

0/−6
27.5.2018 12:44

V36á35c78l49a63v 19Š95ů60c51h95a 7960126211783

Celý ten příspěvek vypadá jako od někoho kdo nerozumí cyklistice. Ale s tou poslední větou souhlas. Taky se těším na Sagana....jen pro info. Sagan na Tdf možná taky nedojede do Paříže ani v tý první stovce ;-)

+2/−2
27.5.2018 11:21

L50a86c65i 59S15u70s91t26e53k 7320897162976

bylo by to poprve kdyby nedojel...jen pro info.:-)

+2/0
27.5.2018 12:38

P91a71v36e59l 25C27h52a67l56u96p73a 2561486665111

Rozumět cyklistice = opakovat názory zdejších "znalců" a okecávat výsledky našich...

0/−6
27.5.2018 12:47

J98a85n 48V83a52r77g86u97l48i49č 7881603537193

V TV to byla nádhera (sledoval jsem spíše závěry etap), ale na kole peklo. Já sám jsem ve svých nejlepších letech, jež už jsou dávno pryč, ujel na bicyklu nejvíc tak 50-60 km, a tak mám pro ty jezdce jen slova obdivu, a to i pro ty, co dojížděli na chvostu..

+4/0
27.5.2018 9:25

P21a13v87e24l 46D81o83m67i21n92i89k 8908135663148

Ano, je na tom tak špatně.

0/0
27.5.2018 9:21

P89a26v67e83l 16D63o30m14i73n87i19k 8358665983578

Překlep. Měla být reakce na Tomáše Zemana.

0/0
27.5.2018 9:22

L74u49d25v98i36k 62S23p84i49n65k98a 1842657920185

tvrdé živobytí. neskutečná dřina a klid nemají ani po tom co dojedou. navíc je ještě často poplive zahálčivá internetová lůza. cyklističtí borci , bez vyjímky chapeau !

+23/−2
27.5.2018 8:53

T57o45m31á56š 62Z92e23m72a52n 8924890974231

Souhlas, jen nechápu, kde se pořád berou tito borci s velmi podobnými názory. Je to i na diskuzích jiných sportů? Jsou to placení diskutéři, kteří mají za úkol udržovat diskuzi? Jinak nevím. Že je ve společnosti plná mamlasů vím, ale že by na tom byla až tak špatně?

+2/−3
27.5.2018 9:06

M36a36r55e27k 68K63a27l49i75n13a 3399504755418

Jasně... Takže i nepovedeném ročníku budeme říkat, jak ti naši jeli super, jaké úspěchy sklízeli pomalu každou etapu, jak se to krásně projevuje i v celkovém pořadí - zemský ráj to bude na pohled.... Že to není pravda přece vůbec nevadí, jsou to přece NAŠI... Pane bože...

+2/−11
27.5.2018 9:17

M27a27r16e77k 63K21a65l39i72n13a 3199454635618

Sláb je ten, kdo ztratil v sebe víru A MALÝ JEN TEN, KDO MALÝ MÁ CÍL...

0/0
27.5.2018 9:17

J76a71k16u46b 63P98e58t22r19i80c25e12k 4748674805421

Svatopluk Čech

+1/0
27.5.2018 9:38

L91u15d85v61i94k 55S45p24i35n86k57a 1952637520185

i sebemenší čin má větší význam než vodopády slov.

+1/0
27.5.2018 9:58

P33a98v65e71l 13D96o92m86i75n82i15k 8178345623618

Ano je na tom tak špatně.

0/0
27.5.2018 9:22

M45a96r58e40k 21K13a58l12i66n31a 3359904205758

Jasně, kdo nejásá z nepovedeného závodu, tak je to úpadek společnosti... Btw, v jiných zemích je laťka úspěchu nastavená ještě daleko výše... A že se Giro českým jezdcům vůbec nepovedlo, to konstatovali včera i komentátoři v TV...

+2/−3
27.5.2018 9:25

L51u62d58v66i72k 91S13p19i95n77k44a 1972287200785

nejde přece o české závodníky , ale jakékoliv závodníky. ale oni se vůbec sportovci stávají často terčem až patologických projevů nenávisti , nezřídka osobně frustrovaných osob. přitom by to z očí do očí objektu své nenávisti nikdy nesdělili.

+4/0
27.5.2018 10:04

J89o47s21e61f 73P51i59k47n32a 3415143735958

Vsichni vycerpani, jenom cisty Froom si to da jeste jednou opacnym smerem, aby se poradne vydychal a mohl vyhrat i TdF.

+2/−1
27.5.2018 8:52

M97a50r77e15k 81K20a34l30i55n50a 3619694585358

Z pohledu českých závodníků nepovedené a totálně divácky neatraktivní Giro, zcela nesrovnatelné s loňským rokem, kdy jen výborně Hirt a v každé etapě v horách byl víc než vidět... Štybar bez etapy, Kreuziger nebyl ani nejdůležitější domestik, Hirt taky ne...

+5/−5
27.5.2018 8:40

Z11d79e94n22ě84k 48S33t76r82n24a39d 1465340906259

Z pohledu českých diváků nejatraktivnější Giro posledních let - nástupy, výpadky favoritů, přelévání celkového pořadí, narozdíl od TdF ti nejlepší skutečně závodili a nikoli se jen hlídali navzájem...

+18/0
27.5.2018 8:46

M35a35r68e27k 16K20a54l98i38n25a 3179844585438

Obecně ano, měl jsem na mysli výkony a výsledky českých závodníků, tam bohužel v zásadě mizérie...

+4/−3
27.5.2018 8:55

O96n59d90ř24e25j 58B66r37a28b29e35c 8718318661624

Až na Štybara, který měl nějaké 2-3 etapy, které mu mohli sedět (ovšem i kvůli nemoci neměl dostatek sil), zároveň chybělo trochu štěstí. Hirt a Kreuziger tam nebyli od toho, aby se stali legendami, ale od toho, aby pomohli lídrům jejich týmů. ;) Oba dva toho odpracovali hrozně moc a rozhodně byli platnými členy týmu. Navíc asi jste zapomněl na Kreuzigerovo 6 místo, kdy nebýt poziční chyby, mohl být trochu víš. ;)

+4/0
27.5.2018 9:00

M75a45r85e42k 14K30a24l91i51n51a 3259554805668

Ano, byli domestici, ale vzhledem např. k výkonům v horách Hirta loni či okolo Rakouska jsem čekal, že se bude držet s Lopezem mnohem déle, asi jako W. Poels u Frooma, například... A totéž od Kreuzigera, nebyl ani superdomestik... Štybar se snažil, ale ve výsledek (etapu) to bohužel nepřetavil...

+4/−1
27.5.2018 9:04

T95o76m62á74š 43Z85e64m47a31n 8184420574971

Vem si bicykl a přihlas se na nějaký závod, kde se můžou zůčastnit i hobici a odpověď nalezneš...

+3/−3
27.5.2018 9:09

M16a49r91e43k 88K87a45l62i79n31a 3529534235818

Aha, takže kdo nehraje hokej, nemůže se vyjádřit k hokeji, kdo nejezdí závody na kole se nemůže vyjádřit k očividnému - btw, že se česká stopa na Giru nekonala, a že nejde o povedený ročník z pohledu českých barev, to jasně konstatovali i TV komentátoři, kteří tomu opravdu rozumějí... Nechápu, proč musíme pořád lakovat věci na růžovo a někteří nejsou schopni přijmout realitu, že se něco prostě nepovedlo...

+2/−1
27.5.2018 9:15

T66o48m72á10š 12Z85e70m32a51n 8714960874791

Vyjádřit se můžeš, ale pokud nevíš o čem píšeš, jaký bude výsledek? Jakou mají takové neodborné výkřiky hodnotu?

+2/0
27.5.2018 9:29

M97a37r23e77k 98K56a31l18i52n59a 3179364665448

Sleduji cyklistiku min. 7 let a navíc, můj "neodborný" názor je přesně stejný, jako odborný názor ZV komentátorů, mj. bývalých závodníků...!!! Aha?

0/−2
27.5.2018 9:31

T26o55m20á31š 30Z13e97m97a58n 8174390714371

Někteří sledují pravidelně fotbal v hospodě desetiletí, nikdy ho nehráli, ale považují se za experty.

+1/0
27.5.2018 9:37

M83a96r29e46k 10K17a47l34i65n52a 3529964905728

Pokud něco deset let sledujete v TV, a nejste dutohlavý, čtete rozhovory s lidmi s branže, články, apod. - tak si poměrně slušný obrázek uděláte. A znovu Vám říkám, že stejný názor, tj. že Giro nebylo pro Čechy vůbec úspěšné, měli i TV komentátoři vč. bývalých závodníků... To jen Vy si nechcete přiznat realitu a budete hledat "tu pěknou čtyřku z dusíku"...

+2/−2
27.5.2018 9:43

O23n88d64ř73e45j 51B66r15a94b61e74c 8678768101384

Kreuziger nemohl být superdomestik, jelikož neměl výkonost na dlouhé kopce. Prostě se více soustředil na Ardeny, kde nám dělal velkou radost. ;)

U Hirta - ono je rozdíl, jestli jedete na Giro jako lídr nebo jako domestik. Jste více na větru, více taháte a více vám dochází síly. Zároveň když odpadnete už nejedete naplno, ale dojíždíte a šetříte síly. ;)

+4/−1
27.5.2018 9:31

M64a69r69e83k 93K34a55l40i70n35a 3589954775598

Já rozumím, že byl domestik, jen jsem věřil, že jako takový bude Lopezovi v těch závěrech kopců více pomáhat... A u RK je to bohužel pravda, dříve tu výkonnost míval, letos prostě ne...

+3/0
27.5.2018 9:33

O12n66d34ř38e39j 83B19r93a43b93e30c 8708778111664

Na to tam byli určení jiní. ;) ... Až na to, že Ardenské klasiky nezajel v součtu nikdy lépe, že? ;) On výkonnost stále má, jen formu časoval na jiné závody a jiný typ kopců. ;)

+4/−2
27.5.2018 9:37

M71a42r40e46k 94K11a81l81i22n96a 3489674575938

Ano. Vždyť já taky nekritizuji jeho výkon na Ardenech, jen jsem napsal, že na své poměry a jméno na Giru nic nepředvedl...

+2/0
27.5.2018 9:44

T48o85n54í87k 55K92u93t50t38m46a25n29n 6693368742

Proboha, fakt se množíte někde za rohem, že každej článek přijde někdo jinej a zopakuje to, co už před ním řeklo pět dalších gaučových odborníků?

+3/−1
27.5.2018 9:00

M62a32r56e53k 72K98a91l28i58n82a 3579304835218

Aha, takže naši zajeli povedené Giro??? ;-D;-D;-D

0/0
27.5.2018 9:04

O40n90d26ř60e10j 93B18r75a81b31e18c 8718308131934

Ano zajeli. Krom výpadku Yatese, jejich týmy hráli hlavní roly. Své úkoly si plnili a pomohli vyhrát zatím 10 etap. ;) Už by všichni mohli pochopit, že cyklistika je týmový sport. Koukněte na takového A. Hansena, který objíždí v kuse už asi 19 GT, myslíte si, že on prožívá pokaždé nepovedenou GT, jelikož končí okolo 150 místa? ;)

+2/−2
27.5.2018 9:35

M31a75r41e55k 17K59a73l91i23n84a 3949554665948

Samozřejmě, že je cyklistika týmový sport, proto bylo očekávání, že budou svým lídrům větší oporou než reálně byli... A Štybar řekl sám, že za úspěch bude pokládat etapu, ta se bohužel nekonala... Ani když tam byly některé klasikářské...

+1/−1
27.5.2018 9:46

L15a96c72i 19S38u96s54t98e67k 7690417662856

v tymove klasifikaci je dnes astana 2., michelstonscott 8., lidl 18. (zavodi 22 tymu)

loni bora 16., ccc (hirt,schlegel) 17. ......(taky 22 tymu)

0/0
27.5.2018 10:54

T50o34n44í10k 77K88u33t37t16m26a73n76n 6603668982

Zajeli povedené jaro. Štyby a Kreuziger udělali super výsledky na jarních klasikách. Jestli si myslíte, že je v lidských silách odjet tři klasiky na výsledek (Kreuziger jel na vítězství ve všech) a potom udělat ještě díru do světa v Giru, jste jen gaučovej odborník, kterej v životě na kole neseděl. Jestli si myslíte, že Štyby mohl na letošním Giru udělat etapu, jste znovu jen odborník z gauče. Štyby čtyřikrát pomohl svému týmu, a dneska pomůže zas. Diskutujte prosím o něčem, čemu rozumíte. Takhle jen zbytečně plivete na kluky, kteří udělali svoje maximum, a vaše plivání pramení z nevědomosti. A jak říká staré pořekadlo - neznalost neomlouvá.

+2/−1
27.5.2018 10:00

M12i75r15o48s50l79a76v 33C45a61n90k15a48ř 2329188708233

Froomik ma zrejme nejnovejsi model elektrokola ...

+1/−3
27.5.2018 8:39

Najdete na iDNES.cz