Diskuse k článku

James zlomil Boston a znovu si zahraje finále NBA, už podeváté

Deváté finále celkově, osmé v řadě za sebou. Taková je nová bilance LeBrona Jamese v NBA. Jeho Cleveland se může znovu těšit na boje o titul z nejlepší basketbalové ligy světa, když vyřadil Boston 4:3 na zápasy. V sedmém duelu uspěl na soupeřově palubovce 87:79.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M38a95r83t69i16n 59Č61a31r46n90e21c76k92ý 2605414929945

GSW 4:0, MVP Curry.

0/0
29.5.2018 7:27

T94a55d84e39á38š 59A65n17t89ů63š71e48k 6397238193133

GSW-CLE 4:1:-/:-(

0/0
29.5.2018 5:47

O60d25s93t93r21a92n14ě48n98ý 25U71ž90i20v96a21t84e42l

Uživatel požádal o vymazání
+2/−2
28.5.2018 17:38

C92h91a61r18l22e78e 40H76a79r52v86e23y 4914323804177

Tohle jsou takovy blby spekulace..

Co by dalsich zhruba 28 tymu v lize za to dalo, resit podobny problemy.

0/0
28.5.2018 21:15

C26h76a65r47l81e12e 90H17a85r24v65e68y 4554203774777

“Problemy”

0/0
28.5.2018 21:15

O38d55s46t61r11a90n80ě84n27ý 23U67ž15i89v55a75t43e63l

Uživatel požádal o vymazání
+4/0
28.5.2018 22:55

O73d42s40t73r13a40n11ě84n74ý 92U55ž20i84v65a12t74e57l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
28.5.2018 23:00

L66u54k69á79š 26H44a91r48t33m23a95n10n 7604192793123

Dneska koukám LJ vs MJ...no hlavně jsem rád, že z té diskuze o GOAT vypadl Kobe, to mi přišlo vždycky trochu mimo...

+1/−1
28.5.2018 15:30

K93a23r78e13l 74D97u53t60ý 1859178451702

Dneska se to asi nehodí, ale těch bláznů se najde i tady pořád dost:-P

+1/0
28.5.2018 15:40

O98d60s20t92r56a33n10ě15n63ý 47U38ž49i90v49a89t43e11l

Uživatel požádal o vymazání
0/0
28.5.2018 22:58

P34e64t22e52r 25S70i85v97ý 8100590223934

48:00, klobuk dole R^

0/0
28.5.2018 13:35

J82o71s79e73f 92S87t23a29r48ý 5754599145269

Rozier a Brown neměli den a jejich střelba za 3 výrazně ovlivnila zápas.

0/0
28.5.2018 11:37

J63i64ř73í 87D63u83š64á51n36e31k 4942917549388

LBJ prostě dokázal, že je king. Jeho bilance v rozhodujících zápasech je výborná a myslím, že svými výkony dokázal vyvrátit jeden podstatný argument, který možná platil dříve, ale nyní už rozhodně ne, a to že není clutch a nepodá max. výkon když je potřeba, kdežto MJ ano.

Pro měj po letošních výkonech je LBJ = MJ. MJ má sice víc titulů, avšak ve Finals nebyl několikrát v pozici underdoga, tak jako James a hlavně MJ měl na lávce trenérskou legendu Phila. Argumentuje se tady, že James má špatný tým. Podle měl je ale největší slabina v pozici trenéra.

Vím, že se to zdejším staromilcům a zastáncům MJ nebude líbit. Slovy klasika: Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno co se proti tomu dá dělat.

+9/0
28.5.2018 11:27

L73u22d92ě96k 20V16i31n91č 6665647563136

Pro mně výborný názor. Změnil bych na něm pouze to, že výš než rozdíl v trenérském obsazení bych opět dal Scottieho Pippena. Tento SP faktor měl velký přínos pro MJ.

+2/0
28.5.2018 11:35

J36i69ř93í 34Č74e60c95h88u60r96a 1973432258938

Tam byla spousta faktorů. Phil, Scottie Pippen(5th pick, 16+6,5+5), Ron Harper(8th pick - do Chi přestupoval s průměry něco jako 19+4+4) , Horace Grant (10th Pick, 11+9), Dennis Rodman(7x first defensive tea, 7x nejlepší doskakovač ligy, DPOY), ...Jordan si rozhodně na nedostatek talentu kolem sebe nemohl stěžovat.Což bych o Jamesovi asi netvrdil. Existuje jeden jediný hráč, který by dokázal tuhle partu Kavalírů dostat do finále NBA.

0/0
28.5.2018 11:59

J69i66ř61í 76D86u28š63á24n10e36k 4512657529818

Ano, tohle však podle mě bude věčný spor mezi dvěma tábory LBJ a MJ. Finals prostě není titul, a umím si představit, že pro někoho je titul víc a pořád je to argument, stejně jako DPOY. Podle mě se tohle nikdy nevyřeší a někdo bude preferovat MJ a někdo LBJ a podle mě je i v určitém úhlu pohledu dobře. Pro mě LBJ = MJ + bych LeBronovi přl ještě jeden titul + aby vydržel a překonal Kareema.

0/0
28.5.2018 12:05

R34a95d98e26k 84T36o24m69a27s61e69k 5973130938405

Zatímco chudák Lebron musel hrát s nýmandy jako Wade, Bosh, Love nebo Irving...

+3/−1
28.5.2018 12:13

K74a77r77e13l 49D49u69t24ý 1789468911872

Z 15 sezon hrál tak 2,5 roku s prime Wadem bez zranění, s Irvingem odehrál 2 finále a s Lovem tři - a sorry jako, který je v dnešní době na úrovni lepšího role playera...štastný to muž ten LeBron, zvlášt ve srovnání s jinými all-time hráči.

0/−1
28.5.2018 13:12

M36a42r52t68i31n 78Č71a91r60n79e23c16k10ý 2345524159905

Taky se z prvních 7 sezon jednou podíval do finále, kde jej sweepli Spurs. Na playoff byl Wade v drtivé většině plný síly. A Love lepší role player? To ani zdaleka, to z něj dělá jen "systém" Clevelandu. Spoluhráče prostě měli srovnatelné.

0/−1
28.5.2018 13:47

K83a33r33e48l 31D57u47t25ý 1129228191262

2014 už Wade rozhodně nebyl v plné síle. Love a systém Clevelandu? Předtím z něj systém Minny dělal Mr. Empty Stats bez PO. Hráč s pověstnými problémy v obraně, kterej v PO za Cavs střílí se 40% - mam ho rád, ale na tý největší scéně hoří. A kdy hrál MJ finále bez dvou nejlepších spoluhráčů? Jedinej srovnatelnej spoluhráč k Pippenovi, je ten Wade a tomu prime zkrátily zranění - dvě sezony 49 a 54 zápasů.

0/0
28.5.2018 14:24

M61a34r95t10i80n 26Č57a39r90n36e21c43k59ý 2615704779775

Kyrie není srovnatelný s Pippenem? Minimálně při tom, co předváděl v titulové sezoně a ve finále samotném? Systém Clevelandu či hra Jamese z Lova (stejně jako předtím z Boshe) dělá pozičního hráče čekajícího někde venku na střelu. Samozřejmě i tak se dá hrát, navíc jen blázen by omezoval LeBrona v beast modu, aby se Love dostal více do hry, ale pak to vypadá, že to musí uhrát sám a spoluhráči stojí za prd. I když má LBJ usage jak Westbrook loni při zranění Oladipa.

+1/0
28.5.2018 14:46

K95a44r77e46l 94D23u67t49ý 1149848141522

Ne, Kyrie fakt není srovnatelný s Pippenem8-o...Pippen je top 20 hráč a jeden z nejlepších obránců všech dob. Pippen dal Jordanovi nějakých 7 let prime hry se vším všudy. Kyrie Lebronovi dal co? Dvě finále...

+1/0
28.5.2018 14:50

M28a65r61t74i97n 55Č26a16r28n17e94c74k10ý 2515724899735

Tři finále. A pak šel jinam.

0/0
28.5.2018 15:12

K86a59r79e69l 28D67u44t72ý 1319488661562

V jednom ale nedohrál první zápas...

0/0
28.5.2018 15:33

K95a95r22e14l 21D34u73t46ý 1449148441642

Nehledě na to, že i do toho finále šel s problémy a vynechával zápasy během celýho PO...

0/0
28.5.2018 15:37

R58a70d11e69k 76T94o32m32a93s61e53k 5143440338605

Nikdo netvrdí, že měl LBJ k dispozici lepší týmy. Proto mu taky asi chybí na MJ pár titulů. Ale stěžovat si na nedostatek talentu fakt nemůže. 7 let měl se špičkovými spoluhráči.

0/0
28.5.2018 16:15

K31a88r52e58l 88D69u19t31ý 1939908631742

Celkově asi ne a to pořád mluvíme jenom o polovině jeho kariéry. Ale když se podíváš, s čím hráli ostatní top hráči (a s nikým jiným už se LBJ nesrovnává), tak na tom tak úžasně prostě není. Zvlášť v poměru ke kvalitě jinde v daný době - nebýt Warriors (nebo alespoń zranění a Duranta), tak teď velmi pravděpodobně jede na four-peat.

0/−1
28.5.2018 17:54

P76e36t54r 68F52e93i30g97l 5278973660762

no, minimálně jeden titul mu dal...tou trojkou v závěru ;-)

0/0
28.5.2018 15:30

K98a25r71e93l 51D90u76t79ý 1599138831922

Pokud dal Kyrie jeden titul LeBronovi, Pippen jich dal 6 Jordanovi...simple as that.

+1/0
28.5.2018 15:39

P84e25t73r 55F36e75i20g15l 5128273950772

Otázkou k diskusi je, jestli by ten Scottie měl ty tituly jinde...třeba s Drexlerem nebo v LA s Magicem (pak už bez Magica)

0/0
28.5.2018 16:11

K19a58r83e45l 16D61u64t22ý 1539438261752

Myslíš, že Pippen v LA 91 nebo v Blazers 92 by neměl titul místo Bulls?

+1/0
28.5.2018 17:01

P66e39t26r 20F13e71i91g42l 5698533770482

Nevim...co myslis?

0/0
28.5.2018 19:06

K92a31r17e91l 64D59u12t47ý 1469838911172

Já myslim, že ta odpověď je zřejmá...To je jako kdyby jsi Celtics 08 sebral Garnetta a dal ho Kobemu. Kdo by asi tak vyhrál finále. Resp. kdo by měl větší šanci se tam ani nedostat?

0/0
28.5.2018 20:59

J40i73ř97í 48Č71e48c51h97u96r87a 1963582988128

Na to si vsadim

0/0
29.5.2018 0:35

J40i34ř62í 18Č79e41c20h89u24r97a 1693102618508

Tohle je zaslepenost uz! Pippen a Kyrie srovnatelni? Kdo branil nejlepsi hrace soupere, kdo to vzal na sebe kdyz velky Mike horel proti Paytonovi jako papir? Kdyz to s MJ zkouseli stylem Lebron v beast modu jak to dopadlo??

0/−1
29.5.2018 0:34

M94a78r90t74i32n 85Č46a15r33n30e93c27k55ý 2795604959715

https://en.wikipedia.org/wiki/1996_NBA_Finals

Jo jo, Scottie to svými 15 body a 5 asistencemi se střelbou 34% proti Sonics fakt vzal na sebe;-D;-D;-D

+1/0
29.5.2018 7:55

K17a89r34e34l 49D39u65t52ý 1819278261742

Taky měl Pippen víc doskoků, asistencí, bloků, zisků a míň ztrát než Jordan. Obrana tu evidentně taky ve srovnání s Irvingem nehraje žádnou roli, když se to nehodí.

0/0
29.5.2018 15:25

J47i19ř96í 55Č28e16c23h73u72r62a 1963162148688

Love je dva roky nimand.s wadem, boshem a kyriem hral 6x finale a ma z toho 3 tituly!

0/0
29.5.2018 0:30

M89a34r60t58i92n 51Č89a78r75n37e11c65k22ý 2485914149685

Love (5.pick) šel co Clevelandu jako hráč s 26,1+12,5+4,4, trojkami skoro 38%, Kyrie (1.pick) před LeBronovým návratem 20,8+6,1+3,6. Měli čtyřku draftu Waiterse (15,9+3+2,8), čtyřku Thompsona 11,9+9,7. Co měl vedle sebe v Miami asi zbytečné připomínat.

0/0
28.5.2018 12:45

J70i76ř84í 20D95u71š36á73n47e31k 4982547919278

O období v MIA si myslím, že nikdo kyblíček nepovede. Tam je to bez debat. Bosh, Wade(už s hlídanou minutáží) + Allen a taky z toho byl 2x Titul a 4x Finals, kde s Dallasem to byl choke a tam asi skutečně platilo, že LBJ nezahrál na top úrovni. No a v posledním Finals je šmikli Spurs.

Debata podle mě může být o období kdy je LBJ v CLE. V momentě kdy hra Kevina stála za řeč(ne jako letos v PO) byl CLE docela slušnej contender. Letos je Love poloviční hráč co do CLE šel + sám si tu psal o jeho obraně a tak věřím, že ani ty ho nechceš srovnávat např. s bláznem Rodmanem nebo Scotiem. V podstatě to samé platí o Waitersovi. Thompson je dle tvého příspěvku pivotem jen z úleku. Kyrie je bez debat.

Suma sumárum na hodnotu draft picků to sice vychází, avšak v porovnání konkrétních hráčů se dá říct, že zbytek Bulls bez MJ + Phil Jackson > zbytek CLE bez LBJ + Tyronn Lue. Jak už jsem psal výš, myslím, že i tak máš část pravdy a v týmu CLE ani teď nejsou žabaři až teda na Lua - za toho si LBJ může sám. Můj názor je, že místo Lova měl v PO hrát Green/Nance Jr.

0/0
28.5.2018 13:10

M30a80r48t41i91n 32Č33a74r83n58e71c81k95ý 2885154669305

Posadit Lova, nechat hrát TT a nechat soupeře střílet otevřené trojky do omrzení jako dneska Celtics? Kolikrát se taková střelba u Celtics může opakovat? A kolikrát se něco takového může stát Warriors či dokonce těm bláznům z Houstonu?

Co týká Thompsona nebo Waiterse, nikdo je nesrovnává s Rodmanem nebo nedej bože se Scottiem. Ale pardon, Kevina Lova s Rodmanem rozhodně srovnávat budu.

Dále psal jsi o Harperovi nebo o Grantovi (který se mimochodem v týmu nepotkal ani s Harperem, ani Rodmanem). Ti jsou klidně srovnatelní s Waitersem či Thompsonem.

0/0
28.5.2018 13:57

K68a14r91e30l 31D93u71t28ý 1969858211712

Tak to tě LBJ musel dneska hodně vykolejit, když začínáš srovnávát Harpera a Granta s Waitersem a TT;-D

+2/0
28.5.2018 14:32

M52a45r86t57i16n 30Č27a80r56n69e80c93k85ý 2275224379105

No dobrá, to jsem přehnal.

+1/0
28.5.2018 14:50

K81a31r16e26l 61D93u62t71ý 1949368181292

;-)

0/0
28.5.2018 14:50

J43a15n 21C61o32n47s70t23a75n74t71i33n 1202601873200

nevím, jak je to historicky napříč sporty v USA (možná i jinde), ale dá se z hlediska zábavy vydržet dominance jednoho týmu, který se opakovaně dostává do finále ligy, ale čtvrté finále ligy ve stejném složení finalistů je prostě nezpochybnitelně totální nuda na ntou snad i pro fanoušky těch týmů, takže doufám, že to Houston zlomí, protože to tu ligu defakto ničí.

0/0
28.5.2018 10:52

L15u12d19ě65k 71V46i75n78č 6935197573826

Možná je náš pohled po 15-ti titulech Nbk trošku zkreslený. 8-o

Jak to to ligu ničí? Sledovanosti jsou rok od roku vyšší, cena reklamy je každý rok vyšší, výnosy celé organizace rovněž. Je to jako kdyby jsi řekl, že díky "nadvládě" Barcelony a Madridu je La Liga sebedestrukující se.

+5/0
28.5.2018 11:02

J24a62n 79C22o96n47s50t57a29n70t48i56n 1972611343190

celkem nemám, co bych na tom měnil. argument o rostoucí sledovanosti a výnosech je trochu postavený na vodě, protože to se složením finále ligy nemá absolutně nic společného, myslím, že vše roste např. i v nhl, kde se prostě složení finále neopakuje téměř nikdy. můžem tu mlátit prázdnou slámu do nekonečna, ale nikdy se nedozvíme, jestli by finále Boston - Houston mělo větší sledovanost než po čtvrté za sebou CLE - GS, můžu si jen tipnout, že první případ by byl osvěžením. vše komentuju z pozice nepravidelného diváka NBA (téměř všechny us sporty ((NHL, NFL, MLB)) mám raději) a můžu teda rovnou říct, že dívat se počtvrté na stejné týmy ve finále mě nic nedonutí ani heverem. naše basketbalové ligy o druhé místo jsi vytáhl ty a soccer bych sem vůbec netahal ;-D

0/0
28.5.2018 11:16

L96u95d65ě73k 83V56i69n85č 6695467823666

Promiň, netušil jsem, že jsi nebasketbalista.

Reagoval jsme na tvůj argument ... "protože to tu ligu defakto ničí."

+3/0
28.5.2018 12:01

M35a26r52t73i63n 56Č60a94r62n74e85c68k12ý 2685484669555

https://en.wikipedia.org/wiki/NBA_Finals_television_ratings

0/0
28.5.2018 11:27

L20u14d46ě36k 78V82i38n45č 6735367543756

Příště mi tam dej, že o Vánocích klesla sledovanost, protože dávali Mrazíka. Já psal o celkové sledovanosti, byť je mi jasné, že vygoogluješ, že to není pravda.

0/0
28.5.2018 11:59

Najdete na iDNES.cz