Sobota 22. února 2020, svátek má Petr
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 22. února 2020 Petr

Diskuse k článku

Jirešová přemýšlí o dalším dítěti, stále ale řeší spor o dceru

Herečka Ivana Jirešová by ráda měla dítě se svým manželem Viktorem Dykem. Druhé těhotenství si chce ale vychutnat, což v současné situaci, kdy řeší drsný spor o dceru Sofii s bývalým přítelem Ondřejem Höppnerem, nejde.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

majduse

Fandím Jirešové

0sobně si myslím, že tohle je dost velký průšvih. "Mediálního odborníka" Höppnera opravdu nesnáším, nedivím se, že se s ním I.J. rozešla tak brzo. Ale jejich případě byl vynesen dost neobvyklý rozsudek, tím spíš u takto malého dítěte (byly jí asi 3 roky?)!!!! Nikdy navíc spolu nežili ve společné domácnosti, kdyby měl dostatek zdravého rozumu, tak by takovou věc nikdy nechtěl chtít, na nějakých návštěvách se dá domluvit vždy. Malá Sofie má psychosomatické problémy, z návštěvy u otce se vzpamatovává další dva týdny a jsem si jistá, že následky si ponese celý život.  A řeči, že I.J. věděla s prominutím, "s kým leze do postele", mi připadají nemístné, jako kdyby každému z vás vyšel vztah na 100%, měli pouze dokonalé, milující partnery a neznali nikoho v okolí, kdo si vzal idiota...

0/0
25.7.2011 15:32

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Fandím Jirešové

Jenom jestli nemá ty psychosomatické problémy ze své hysterické matky... Takové malé dítě se dá lehce zmanipulovat. Stačí místo "zlatíčko, přijede si pro Tebe tatínek, půjdete spolu do ZOO a pak na zmrzku" říct něco ve smyslu "tatínek mi Tě chce sebrat, bude mně bez Tebe tady hrozně smutno" a je vymalováno. Že Vy Höppnera nesnášíte, ještě nic neznamená. Nechápete, že má stejné právo vídat se se svou dcerou, jako má její matka. Viděla jsem už hodně nechutností kolem tahanic o děti mezi rozvedenými partnery. A vždycky byly na tom tratné ty děti.

0/0
25.7.2011 20:35

Politické dobytče

Zlatá slova, tesat do kamene!

Pořád ještě mi není jasné, co se Sofince u tatínka tak nelíbilo. Možná se jí opravdu mnohem více nelíbily reakce její maminky. Samozřejmě je zde i varianta, že to tatínek celé dělal, aby maminku podráždil, ale vzhledem k tomu, že už sám má novou rodinu a tudíž "své jisté", není to tak pravděpodobné.

0/0
26.7.2011 10:07

Politické dobytče

Fandím Sofince

a Vám gratuluji, že žijete ve sladké nevědomosti. Slova "na nějakých návštěvách se dá domluvit vždycky" to dokládají. Bohužel mezi námi žijí lidé (a velmi často jsou to hysterické zamindrákované matky), se kterými se nedá domluvit vůbec na ničem. Děti pokládají za svůj majetek, o kterém mají výsostné právo rozhodovat a jen ony, protože vzhledem k tomu, jak MOC dítě milují, vědí, co je pro jejich drobečka nejlepší. Jak se střídavou péčí souvisí fakt, že spolu rodiče nikdy nežili, mi hlava nebere.

0/0
26.7.2011 10:11

evánek

...

Nevím, nevím, podle mě se nedá postavit na stranu ani jednoho z rodičů....evidentně holčička k tátovi nechce, a dává to docela brutálně najevo, tak je asi vidět, že je něco v nepořádku, ale na druhou stranu toho víme jakožto diváci pouze malé útržky a kdovíjak to tam je, rozhodně, kdyřž jsem se tenkrát dívala na to video v tv, tak ta maličká byla jediná, která to chtěla v klidu řešit, když tam po sobě rodiče řvali jak paviáni!! Je to hnus, takových dětí je mi vždycky líto!

0/0
25.7.2011 11:23

JUDr. Lawyer

K otci s tou malou konečně - a matku na psychárnu

Ta ženská si nedá a nedá pokoj, I přes soudní nařízení se vyjadřuje k problematice, hrotí spor přes média (mimochodem ten spor vyvolává jen a jen ona). Jirešová je typickým příkladem nezralé matky uzurpující si právo na dítě, ač o něj otec má eminentní zájem. Už jen proto, že se ráda angažuje se svojí story v médiích, byla by vynikajícím ukázkovým případem, jak naložit s takovými "matkami". Okamžitý soud a svěření dítěte do péče otce, ona návštěvu v sobotu odpoledne 1x za 14 dní za přítomnosti otce a sociální pracovnice. Dokud nedostane rozum. Další krávy by si daly sakra majzla na přístup k tátům jejich potomků (radši nebudu dělat bývalému přes děti problémy, ať nedopadnu jako ta z Růžovky).

0/0
22.7.2011 14:31

sluni-sluni

Re: K otci s tou malou konečně - a matku na psychárnu

já si třeba nemyslím, že by zrovna hopner byl nějaký dalajmáma... nicméně když s ním matka dítěte dovedla vlízt do postele a mít dítě, dobře ho znala a věděla kdo to je (což platí i naopak), tak by se i ona měla začít chovat rozumně... a ne aby její současný natáčel tu její hysterickou scénu kde řvala nejvíc ona - to dítě bylo totiž relativně v pohodě - až ona začala řvát tak do dítě bylo s nervama v pytli - a ještě to strkat do telky, prý existuje záznam i o další návštěvě kde to bylo snad ještě horší, at si paní vezme prášky na nervy - uklidní se, dítě si předají a pak si to dítě vyzvedne.. problém nevidím, respektive problém má spíš ona se sebou kdy se schválně odstěhovala za prahu aby mohla argumentovat že ta střídavá péče nejde...

0/0
22.7.2011 14:50

Poslední______Mohykán

Cenzore, doufám, že skončíš na pustém ostrově. Bez stromů.

A tudíž bez suků, které by se mohly vykotlat.

0/0
22.7.2011 13:46

sirhcahc

Re: Cenzore, doufám, že skončíš na pustém ostrově. Bez stromů.

Čemu nerozumí, to maže ... :-P

0/0
22.7.2011 14:04

Poslední______Mohykán

Re: Cenzore, doufám, že skončíš na pustém ostrově. Bez stromů.

Tak to asi nebude. Protože v tom případě by tu zbyly tak dva příspěvky.

0/0
22.7.2011 14:56

honda_mrkos_pajdusakova

Takhle to dopadá,

když si ženská hysterická, jak činže protivná, spíchne dítě s takovým vodpadkem. Chudák dítě, po kompak asi bude???

0/0
22.7.2011 13:08

ibaba

Bulvární hyena

Po tom jeho spisku  kterému on říká kniha se vůbec nedivím,že mu  Jirešová nechce dítě dát.Když malou vůbec neznal najednou se v něm probudil otec pár dní po narození Lucinky  se rozešli a to asi ten blbec neunesl tak se prostě mstí s dělá potíže.Jeho blitky  v nejhorší špínš Blesku jsem si pro info  jednou přečetla je to   chudák  A střídavá péče u tzak malého dítěte je hloupost  dítě nemá domov má zmatek a musí u člověka kterého nezná a není na něj zvyklá.Je to pomsta tupého bulvárního škrabala.;-ORv!!

0/0
22.7.2011 12:36

D.E.S.

Re: Bulvární hyena

Opravdu nezávislý pohled na věc .. ;-D;-D;-D že by samotná Jirešová ...

0/0
22.7.2011 12:41

Chanuka

Re: Bulvární hyena

proč, já s tím souhlasím. Jirešová nejsem.:-/

0/0
22.7.2011 13:02

Poslední______Mohykán

Re: Bulvární hyena

Já s tím nesouhlasím a Jirešová taky nejsem, Tedy aspoň v zájmu toho dítěte doufám. Něco takového dvojmo by bylo opravdu nesnesitelné.

0/0
22.7.2011 13:47

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Bulvární hyena

Taky si myslím, že do toho nikdo z nás nevidí natolik, aby to dokázal posoudit... Nadzvedla mě poslední věta z článku. Prý respektovala přání dítěte - jednak se dítě dá velmi lehce zmanipulovat (stačí pár náznaků a holčička už tátu nebude chtít nikdy ani vidět) a druhak: až dcera projeví přání nechodit do školy, nečistit si zuby, skočit z mostu (nebo podobnou blbost, dosaďte si libovolnou možnost), bude její přání stejně ochotně respektovat?

0/0
22.7.2011 14:03

Politické dobytče

Naprostý souhlas - opět.

Zdá se, že v tomto směru máme podobné zkušenosti.

0/0
26.7.2011 10:21

iVčera.iDnes.iZítra

Re: Naprostý souhlas - opět.

Vlastní zkušenosti naštěstí nemám, nepocházím z rozvedeného manželství a sama jsem vdaná a rozvádět se nehodlám. Děti mám, takže vím, že mateřský pud je velmi silný. Přesto si myslím, že by se měli rodiče - bez ohledu na averzi, kterou k sobě mohou po rozchodu cítit - domluvit na tom, aby se nějakým způsobem mohli na výchově podílet oba. Od ní mně to prostě přijde nefér.

0/0
26.7.2011 11:37

sluni-sluni

Re: Bulvární hyena

máte právě vycházky?

0/0
22.7.2011 13:00

JUDr. Lawyer

Re: Bulvární hyena

..Jirešová nechce dítě dát.. mstí se dělá potíže.. střídavá péče je hloupost... Nechci brát životní iluze, ale vy jste toho v životě moc nedokázala a ani nedokážete, viďte? Lidé jako vy by měli být úředně sterilizovány a zatížení zákazem na pobyt mezi dětmi. !!

0/0
22.7.2011 14:23

honda_mrkos_pajdusakova

Re: Bulvární hyena

...podepsán JUDr. Lawyer a MUDr. Mengele... :-P

P.S. Vy Jirešo-Höppnerum doma u všeho svítíte?

0/0
22.7.2011 14:37

Poslední______Mohykán

A jéje. Bdělý cenzor opět objevil vulgarity

v mém příspěvku. Tohle už vážně hraničí.

0/0
22.7.2011 12:14

Agrippa

iDNES a jeji cenzor jsou evidentne priznivci nacismu

kdyz jsem vyjadrila ve sve prispevku nevoli nad tim, ze ona hysterka prirovnala situaci ke "gestapu za nacismu", smazli me. ;-O

Uz si himl teda vyberte, za koho budete kopat.;-D

0/0
22.7.2011 12:05

xaddam

paní

je jasnou inspirací pro přísnější kontrolu porodnosti...

0/0
22.7.2011 11:05

Chanuka

TO NECHCI HODNOTIT

On ten Hepner taky není nic moc a nic dobrého si o něm nemyslím. Nazývá se bulvární hyena a dělá mu moc dobře, když se to vláčí tiskem. Kdyby měl holčičku rád, nenechá jí rvát exekutorovi z náruče matky. To je jako ten zhrzený otec, který nechal dítě zavřít na prázdniny na psychiatrii, aby se "naučila" mít ho ráda.RvRv

0/0
22.7.2011 10:23

JUDr. Lawyer

Re: TO NECHCI HODNOTIT

Jo, tyhle příspěvky jsou ten největší balast. Blil bych z lidí s podobnými názory.

0/0
22.7.2011 14:20

zly.previt

No,

moc nechápu, když s tím člověkem nemá nic společného, proč s ním lezla do postele teda. To mi nějak hlava nebere.

0/0
22.7.2011 8:54

chachris2

Re: No,

Třeba se jí jen chtělo spát ... 8-o

0/0
22.7.2011 8:58

Poslední______Mohykán

Re: No,

To je jako ten rozhovor dvou třeťáků z metra:

- Už jsi někdy spal s holkou?

- Ještě ne, rodiče mě přes noc nechtějí nikam pouštět a já přes den neusnu.

0/0
22.7.2011 9:13

chachris2

Re: No,

Souhlas, pane Petro ... :-P

0/0
22.7.2011 9:15

Poslední______Mohykán

Re: No,

S touto umělkyní bych nechtěl mít společné ani neposkvrněné početí.

0/0
22.7.2011 9:27

chachris3

Re: No,

Co třeba na pustém ostrově?;-)

0/0
22.7.2011 9:30

Poslední______Mohykán

Re: No,

Viz  cenzorem smazaná totální sprosťárna.:-/

0/0
22.7.2011 13:55

sirhcahc

Re: No,

;-(

0/0
22.7.2011 14:04

hnusil VI. - věčný bojovník

To mysli vazne?

To jako mysli vazne? Naopak, tahle "dama" by nemela mit deti vubec.

0/0
22.7.2011 8:21

www.stridavka.cz

Ivana Jirešová: Zločin a trest

„To, co se stalo, bylo otřesné. Byl to nejhorší den mého života. Osobně to považuji za zločin,“ prohlásila Ivana Jirešová poté, co ji kvůli nepředávání dcery jejímu tátovi navštívil exekutor.

Ano, paní Jirešová, je to zločin. Nepředávat dítě druhému rodiči je zločin jak podle práva, tak na duši toho dítěte. Nechala jste to dojít dokonce tak daleko, že pro Sofinku k vám musel přijít exekutor. A teď si hrajete na chudinku?

Neuznáváte roli druhého rodiče v životě dítěte. Pobyt Sofinky u táty je pro vás „hrozný trauma“ a vaší hlavní starostí po tom, co jste jí rozbila rodinu, bylo, „aby ten její otec nedělal problémy“. Kdo ví, jak Sofince vymýváte mozek, když je u vás.

http://www.stridavka.cz/ivana-jiresova-zlocin-a-trest.html

0/0
22.7.2011 0:08

Agrippa

Re: Ivana Jirešová: Zločin a trest

Palec hore. Naprostý souhlas.

0/0
22.7.2011 4:53

Poslední______Mohykán

Re: Ivana Jirešová: Zločin a trest

Souhlas. Právo dítěte na styk s oběma rodiči je v tomto případě prvořadé a je i začleněno do mezinárodní dohody o právech dítěte, jíž je ČR signatářem. Omezení nebo zamezení takového styku lze dosáhnout pouze v odůvodněných případech a na základě zákona a soudního rozhodnutí. Paní Jirešová je opravdu naprostá mimóza. Jednou se jí, jak doufám, její protiprávní jednání vrátí.

+1/0
22.7.2011 8:33

Leopardo di Kardio po 1. nitráku

Neznámá a zbytečná ženská..

Někdo další, vyjma nul?

0/0
21.7.2011 23:45

karelka7

Kdyby byla aspoň příbuzná Bartošky makarónový

prosím, ale takhle, obyčejná ostuda v ulici, z toho nic nebude.:-/

0/0
21.7.2011 22:47

radnice

Jen mi osvětlete

co to je za "celebritu" ? V životě jsem to jméno neslyšel a obličej neviděl ???

0/0
21.7.2011 22:34

Leopardo di Kardio po 1. nitráku

Re: Jen mi osvětlete

Když nic neumí, je potřeba ji vyzdvihnout... :-P

0/0
21.7.2011 23:46

oldas7

Dam jí radu

Ať si řeší své rodinné problémy v soukromí a netahá je na veřejnost.

0/0
21.7.2011 21:57

Krušnohor

to ne...

takovej labilní tvor at se radši už víc nerozmnožuje...stejně to odnesou jen ty nebohý děti

0/0
21.7.2011 19:53

atakdále1

Re: to ne...

;-DR^R^

0/0
21.7.2011 20:00

Delphina

Ivanko držte se!

Ivanko, držím vám palce. Jsem 100% na vaší straně!

0/0
21.7.2011 19:12

dedust2002

Re: Ivanko držte se!

ja taky V

0/0
21.7.2011 19:44

Sprintujici.stonozka

Re: Ivanko držte se!

já ne

0/0
21.7.2011 19:48

dudlop

Re: Ivanko držte se!

já tuplem ne!

0/0
21.7.2011 21:34

Dejmiho Dokamen

Re: Ivanko držte se!

já už vůbec ne

0/0
21.7.2011 22:51

Premium

Která auta jsou skutečně bezpečná? Crash testy versus realita

Setkáváme se s názory, že auta jsou navrhována tak, aby dosáhla dobrých výsledků v nárazových testech. Díky Folksamu...

Premium

Trend u rozvodů: čím dál více dětí končí ve střídavé péči

Neustálé pendlování mezi dvěma domácnostmi dětem škodí, varují odborníci. Ve střídavé péči je v Česku stále více dětí....

Premium

Když je střílečka povinná. Hraju hry a platí mě za to, říká člen týmu Brute

Má k dispozici fitness trenéra, mentálního kouče, psychologa a ve škole individuální studijní plán. Tedy servis...

Najdete na iDNES.cz