Všechny páry tentokrát zaznamenaly proti úvodním kolům určitě vzestup a jejich výkony se začínají více blížit tanci. Svědčí o tom i vyšší známky udělované porotou, i když zvyšování bodového hodnocení je mnohdy vůči předváděným výkonům příliš vysoké. Porota se snaží páry vyššími známkami určitě povzbudit, avšak neměla by být až tolik nekritická a neměla by váhat udělit i nižší známy, pokud tomu taneční projev odpovídá, i když se snaží všem měřit stejně.
JAK SE TANČILO?
Jana Doleželová a Michal Necpál
Taneční večer zahájili Jana Doleželová a Michal Necpál. Nebylo to špatné vystoupení, i když poněkud nenáročné. Rytmicky byl pár v pořádku, u Jany Doleželové se občas objevily místo kroků poskoky, měla v těle málo napětí, které by pasu doble určitě slušelo víc. Její pohyby byly místy rozvláčné a málo energické. Místy Jana Doleželová právě díky svým nedotaženým pohybům nebyla úplně synchronní s partnerem. Porotce Jaroslav Kuneš k jejich vystoupení poznamenal: "Jano, vy jste skrytá pampeliška, která přežije všechna roční období." Výkon tohoto páru bych ocenil téměř stejně jako porota.
David Suchařípa a Albina Zaytseva
První standardní tanec večera ukázali David Suchařípa a Albina Zaytseva. David Suchařípa se určitě zlepšil, měl lepší techniku kroků než před týdnem v jivu. Je vidět, že mu standardní tance sedí daleko lépe. Velký problém měl tento pár ale v dodržování rytmu, velice často šel mimo hudbu, a to je dost závažný prohřešek. Davidu Suchařípovi by slušelo lepší držení těla a hlavy. "Bylo to plavné a neplavali jste," podotkla k výkonu porotkyně Qaša. Reakce Zdeňka Chlopčíka byla okamžitá: "Plavné, ale plavali mimo hudbu." U tohoto páru bych ohodnotil výkonnostní vzestup, ale nedodržení rytmu výkon srazilo hodně dolů.
Dana Batulková a Jan Onder
Paso doble v podání páru Dana Batulková a Jan Onder bylo opět vystoupením, které bylo nadprůměrné. Dana Batulková potvrdila, že latinskoamerické tance, kdy je nucena tančit sama bez partnera jsou pro ní úskalím, v těchto okamžicích chyběla větší jistota. To potvrdila i porotkyně Tatiana Drexler svým hodnocením. "Držte se ho a nepouštějte ho, vůbec, nikdy.“ Místy se u Dany Batulkové objevily poskoky, místy se jí nedostávalo patřičného napětí v těle. Ocenil bych energii a na velmi slušné úrovni předvedené šátky. Má známka by byla shodná s hodnocením většiny poroty.
Zuzana Norisová a Jan Kliment
Druhou polovinu soutěžících uvedli Zuzana Norisová a Jan Kliment svým slowfoxem. Pár předvedl vcelku slušný výkon, rytmicky v pořádku. U Zuzany Norisové se místy objevovaly příliš vysoké nášlapy a krátké kroky, které zadržely dokončení figur a pohybů do krajních mezí. Zuzana Norisová měla místy problémy s rovnováhou, při jednom zaváhání v rovnováze došlo ke krokové nepřesnosti a škobrtnutí. Mezi Zuzanou Norisovou a Janem Klimentem se občas objevila příliš velká mezera, která svědčila o nedokonalém kontaktu v páru. Porotce Jaroslav Kuneš ocenil předvedený výkon slovy: "Péro z gauče se změnilo v matraci za deset tisíc korun." Má známka by byla o stupínek horší než u většiny poroty.
Jaromír Bosák a Eva Krejčířová
Poslední paso doble zaznělo u vystoupení Jaromíra Bosáka a Evy Krejčířové. V tanci bylo příliš atletiky, vyznělo spíše jako pochodové cvičení. U Jaromíra Bosáka se objevovaly tvrdé pohyby, poskoky místo kroků, nedostávalo se mu patřičného napětí v těle, které bylo nahrazeno "vyprsením" a strnulostí, došlo ke krokovým nepřesnostem. "Technicky o prsa korejské bojovnice," komentovala výkon porotkyně Qaša. Zdeněk Chlopčík v souvislosti se záběry z tréninku podpořil vyjádření Jaromíra Bosáka slovy: "Přátelé, viděli jste Tyršovo paso doble." Ve vystoupení bylo až příliš nepřesností a netanečního projevu, takže mé hodnocení se výrazněji liší od známek poroty, která jako by chtěla Jaromíra Bosáka poslat do dalšího kola bez ohledu na předvedený výkon.
Vladimír Kratina a Laura Klimentová
Jako poslední pár večer zakončil svým slowfoxem pár Vladimír Kratina a Laura Klimentová. Vladimíru Kratinovi standardní tance sedí více než latinskoamerické. Rytmicky byl tento slowfox až na jedno drobné zaváhání v pořádku. Vladimíru Kratinovi bych vytkl permanentní předklon k partnerce a příliš opatrné, přeopatrné kroky, jako by nesl vrchovatou sklenici, kterou nechce rozlít. Objevovala se u něj neustále příliš pokrčená kolena. Kroky byly příliš krátké a poněkud kazily plynulost pohybu a plutí parketem. "Byl jste jako bodyguard, byl jste příliš křehký," sholdi se porotci Jaroslav Kuneš a Zdeněk Chlopčík. Celkově ale Vladimír Kratina překvapil svým zlepšením a má známka by odpovídala hodnocení poroty.
Hodnocení poroty
Zuzana Norisová a Jan Kliment | 35 bodů |
Dana Batulková a Jan Onder | 30 bodů |
Jana Doleželová a Michal Necpál | 28 bodů |
Vladimír Kratina a Laura Klimentová | 27 bodů |
Jaromír Bosák a Eva Krejčířová | 25 bodů |
David Suchařípa a Albina Zaytseva | 19 bodů |
Na co se tančilo?Jana Doleželová a Michal Necpál, paso doble – Paso doble 2David Suchařípa a Albina Zaytseva, slowfox – You and the night and the music Dana Batulková a Jan Onder, paso doble – Paso Royale Zuzana Norisová a Jan Kliment, slowfox – Honey on the vine (Matt Monro) Jaromír Bosák a Eva Krejčířová, paso doble - Carracosa Vladimír Kratina a Laura Klimentová, slowfox – I Wanna Be Loved By You (Marilyn Monroe) |
|
STARDANCE III vše o třetí řadě taneční soutěže |
Kdo podle vás tančil v tomto díle nejlépe?
Hlasování skončilo
Čtenáři hlasovali do 0:00 sobota 6. prosince 2008. Anketa je uzavřena.