V červnu 1933 ještě nebývalo na mediálním trhu obvyklé, aby pod schodištěm slovutné londýnské reklamní agentury dělala reklamu mrtvola. Ani firma pana Randalla nestojí o randál, takže na místo zavražděného textaře Deana záhy přijímá pana Deathe Bredona.
Muž se uvede náručí štěpných sloganů. Leč pozor! Jen zasvěcenci vědí, kdo se tu dal ve skutečnosti zaměstnat - zato lord Petr Wimsey tuší, že pachatele zločinu je záhodno hledat přímo v budově. Pokud se vyrovná s hektickými nároky, jež na něj kladou klienti, uzávěrky a sazárna, může v agentuře slídit jako ostříž, oslnivě konverzovat a po práci ovívat krásky na večírcích zlaté mládeže.
S přispěním švagra-policisty odhalí akční detektiv s modrou krví, jak rafinovaně se ve městě distribuoval kokain. A připraveny jsou v románu i desítky postřehů o reklamě, „reklamštině“ a jejích pěšácích, kteří tak rádi klamou masy i sebe.
Audioknihy přináší vydavatelství OneHotBook |
Dorothy L. Sayers patří mezi nejznámější autorky britských detektivek dvacátého století. V tomto humorném příběhu čerpala i ze svých zkušeností z období, kdy pracovala jako textařka ve velké reklamní agentuře.
Román čte Otakar Brousek mladší. V anketě Audiokniha roku 2020 byl titul oceněn za za nejlepší design.
Získejte tento benefit s předplatným iDNES Premium
Měsíční
Roční
Dvouleté
Připojte se ještě dnes a získejte:
- Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
- Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
- Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce