Sir Richard Branson začal podnikat před více než padesáti lety. V roce 1970 spustil zásilkovou službu s hudebními deskami, později otevřel i kamenný obchod a založil vlastní nahrávací společnost. Dnes značka Virgin Group, kterou vlastní spolu s Nikem Powellem, zahrnuje více než 400 dílčích firem v nejrůznějších odvětvích.
V nové autobiografii sdílí Branson své osobní, intimní myšlenky a zkušenosti nabyté z více než půl století podnikání. Dozvíte se například, že Branson vytvořil 12 firem s miliardovou hodnotou. Proniknete také do zákulisí první komerční světové vesmírné společnosti Virgin Galactic.
E-kniha je kombinací osobních prožitků s manželkou Joan a dětmi Holly a Samem a byznysem na světové úrovni. Přečtete si, jak se Bransonovi podařilo skloubit rodinný život s budováním a expandováním značky Virgin do všech koutů světa.
„Nejlepší nápady nemusejí být vždy podložené podrobnými finančními propočty a složitými obchodními návrhy. Někdy se je podaří zformulovat na rub pivního tácku. Jeden takový případ vedl k založení nejrychleji rostoucí společnosti skupiny Virgin všech dob: Virgin Blue,“ říká veleúspěšný podnikatel.