Diskuse k článku

Jedna z lávek na železničním mostě u Výtoně je průchozí, další bude za rok

Od čtvrtka zase mohou chodci přecházet z pražské Výtoně na Smíchov po lávce na železniční mostě. Technická správa komunikací lávku opravovala původní technikou. Druhá lávka bude ještě necelý rok uzavřená.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a64t68r47i76k 84E64g91e78r 2668950529731

Vždycky mi to připadá, že to co platilo za tvrzení včera neplatí dnes a to co platí dnes nebude platit zítra a pořád dokola. Železniční most je v havarijním stavu opraví se jedna z lávek a pak se počká jaký osud čeká most, takže teďka investujeteme zbytečně peníze, aby most třeba 5-6 let šel most k zemi? To stejné s Libeňským mostem, Hlávkovým mostem, Palackého mostem atd.?

0/0
18.10.2018 18:05

D34a20n50a 71K71o29c34i48á70n38o95v36á 2273258269408

Opraví a pak zbourají? Nebo už je všechno jinak?

+4/0
18.10.2018 17:32

L38u63k46á73š 77Š49l13e80h65o58f47e73r 1283339195989

Takze je videt, ze most by bylo mozne opravit. A ne jak tvrdi SZDC, ze uz to kvuli stare technologii neni mozne...

+3/−1
18.10.2018 17:22

E73d90u69a37r56d 73D40r38á20b46e46k 7497513179489

Most nebo lávku?

0/0
18.10.2018 17:43

R30o27b27e11r26t 91H71o17m74o72l75k52a 2480192352741

Most je také ocelová nýtovaná konstrukce.

+1/0
18.10.2018 17:48

R79a67d68e78k 53N83o86v29a90k 9274953329690

Ocelová nýtovaná konstrukce projektovaná na 100let.

Most slaví 117 narozeniny, pokud se nepletu.

0/0
19.10.2018 0:10

R10o81b62e48r57t 30H80o55m25o43l35k96a 2470312272311

Ono u mostu to narozdíl od lávky není jen o technologii. Ten už je prostě totálně prorezlý. Takže opravit už ne, ale kompletně vyměnit. A stálo by to sakra víc, než jen lávka...

0/0
18.10.2018 17:49
Foto

M98a60r70t51i66n 92Š65u63b87r57t 1135301944405

Most samozrejme opravit jde, ale v tomto pripade oprava znamena nyni vymenit 60 procent dilu a do 20 let zbytek. S tim, ze takovy postup je nesmirne nakladny, znamena nasobne vice omezeni provozu vlaku a ve svem dusledku bude za 20 let na miste stat take replika se vsemi dily novymi. Jen vzhledem k postupnemu propojovani starych a novych casti s vyrazne nizsi nosnosti i zivotnosti. Neni to most, na ktery by se dal dolit beton, oprava znamena proste vymenu. Proto se jevi jako logictejsi rovnou postavit repliku s pouzitim novych technologii nekde vedle a pak pri pomerne kratke vyluce sundat soucasne oblouky, opravit vrsky piliru a na misto osadit tu repliku. Oproti az letum uzaverek pri oprave se vyse uvedene da udelat za leto. At uz v podobe dvoukolejne ci trikolejne repliky.

+5/0
18.10.2018 19:20

M26a19r18t68i27n 52K94u96l33i75š 4986766416466

Tolik teorie. Ale když se člověk podívá, jak se v Praze dělají opravy anebo renovace, obavám se, že na místě mostu vyroste po čtyřleté výluce nejlevnější betonovej hnus. A to kdoví jestli. Spadlá trojská lávka budiž lakmusovým papírkem pražské akceschopnosti cokoliv opravovat.

0/0
22.10.2018 18:08

Najdete na iDNES.cz