náhledy
Motorové vozy řady M 131.1 byly zařazeny nejprve do třetí vozové třídy. Nad tabulkou označení vozu měly malý státní znak, nahrazovaný v 60. letech nápisem ČSD. Vzájemné kombinace detailů (označení třídy, státní znaky, hvězdy, barva nápisů a pruhů atd.) mohla vykazovat i odchylky od standardu používaného v určité době. Všechny fotografie v galerii zobrazují rekonstruované vozy železničních spolků používané na příležitostné akce, vzhled nemusí odpovídat přesně historické realitě. Optimální by byly autentické obrázky vozů z 50. a 60. let, ty ale autor pořídit nedokázal.
Autor: Radek Folprecht
Motorový vůz M 131.1 dostal řadu přezdívek: stojednatřicítka, létající kufr, kredenc, splašená bedna, tatra a v neposlední řadě Hurvínek. A ve Frýdlantu v Čechách mu dokonce říkali kanálová ponorka.
Autor: Radek Folprecht
Motoráček (vlevo) s přípojným vozem (vpravo). Podoba je v podstatě dokonalá.
Autor: Miroslav Lisinovič
Motorový vůz M 131.1228 Pardubického spolku historie železniční dopravy ve stanici Jičín
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Historickou řepařskou drážku v Sendražicích ročně navštíví asi 35 tisíc lidí. Letos poprvé vyjede o Velikonocích.
Autor: KZOKŘD
Kolínská řepařská drážka
Autor: Břetislav Koč, iDNES.cz
Kolínská řepařská drážka - Souprava s parní lokomotivou BS 80 ve výchozí stanici Kolín - Sendražice
Autor: Břetislav Koč, iDNES.cz
Vlak složený ze 2 motorových vozů M 131.1, za povšimnutí stojí rozdílný způsob značení v různých obdobích.
Autor: Radek Folprecht