- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, více betonu a méně zeleně!
Strašně ráda si sednu na horký beton, než na osvěžující trávník. Stejně tak pejskaři budou nadšení, že se bude moct běhat pouze po betonu.
Nedivila bych se, kdyby byla všechna zeleň označena celkovým zákazem vstupu
Vizualizace me vzdy pobavi, smejici se deti a hlavne matky s kocarky. Realita bude jina, odflaknuta prace trikrat predrazena, bordel a fetky. Tachovske namesti - to by se muselo prestehovat jiste etnikum aby to takhle vypadalo.
Jsem rád, že se konečně Husitská ulice opravuje pražskému Žižkovu dělala ostudu. A přitom je to jedna z hlavních tepen a také jí projdou nebo projedou turisté. Přeměnu potřebuje také Koněvova od Tachovského náměstí až na Ohradu, ale ta tolik netrpí.
Je dobře, že se změní také Vítkov bylo by fajn sem dostat midibusovou linku 194. Myslím si, že by jí bylo možné protáhnout až k nemocnici pod Petřínem a zavést místo linky 148.
Revitalizace vypada pekne, jen bych to neprehanel s mnozstvim kavaren. Bohate by stacila jedna.
Zase zbytečné peníze za nesmysly.
Už vám někdy v Praze chybělo místo na promenování/korzování?
Asi ne, ale určitě vám chybělo místo na parkování, chyběl spoj, chybělo metro, chyběl okruh či průtah..nebo jen kus asfaltu na silnici.
Vážený pane Zemane,
ano v Praze chybí parkovací místa a parkoviště P+R u stanic metra, pražský ani městský okruh nejsou dokonalé to je také pravda. Samozřejmě, že magistrát řeší i hlouposti, ale toto je jedna z rozumných věcí. Až opět budou psát o tom, že metro D by mohlo vést na Žižkov půjde teprve o nesmysly a plýtvání časem a penězi. To je projekt za který by se magistrát měl stydět! To samé jsou mosty. Libeňák se s velkou pravděpodobností v roce 2020 nejpozději opět uzavře pro svůj havarijní stav. Pokud by Praha měla více tramvajových úseků v centru tak Seifertova a Táboritská ulice sice nápor bude teď mít, ale tramvaje by šlo poslat jinudy. Odklon jen Korunní ulicí také není řešení, chybí odbočka doleva na Sokolovskou třídu na Palmovce od Žižkova zde to tramvaje musejí objet. Pak chybí propojení na úseku Želivského - Slavia - Bohdalec - Chodovská tak snad v roce 2035 tomu bude jinak. Počítám s tím, že vyjede do ulic opět linka 19 a přidají se také linky 27, 28, 29.