Tatra 607 byla největším lákadlem akce. Podle prezidenta autoklubu Jana Šťovíčka se kvůli politické situaci v 50. letech minulého století nikdy nasazení monopostu do ostrých závodů neuskutečnilo a Tatra prošla pouze závodními testy.
Závodní vůz tehdy dosahoval maximální rychlosti 215 km/h. Podle pořadatelů je mimořádně hlučný, až 140 decibelů. V kopřivnické továrně byly vyrobeny celkem čtyři tyto vozy.
Vedle Tatry 607 byly k vidění například i parní automobily z druhé poloviny 19. století. Legendární závod mezi Prahou a Bratislavou 1 000 mil československých připomněly dobové sportovní vozy nebo první aerodynamický automobil na světě Tatra 77. Ve spolupráci s policejním muzeem byla vystavena také policejní vozidla od roku 1918 po současnost.
Součástí programu byla přehlídka dobových kostýmů nebo hudební doprovod. Pořadatelé odhadovali, že akci navštíví několik tisíc lidí.