Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R94o28b88e90r37t 28K12o42c42i28á86n 5379367196527

Sice jsem pražský řidič, ale jak někdo mohl povolit soukromému projektu nájezdové rampy do garáží přímo na Václaváku, to nepochopím ani za nic. Zohyzdit jedno z neikoničtějších a nejdůležitějších míst v zemi kvůli soukromému projektu, to je naprosto skandální a kdo to schválil, ten by měl být okamžitě poslán do tepláků.

+8/0
doporučit
3.4.2019 0:04

D36a93n65i82e20l 42A65d55a56m 2127150781543

I bez tramvají je na Václaváku narváno. Až přibudou koleje, tak to budou jatka.

+3/−2
doporučit
3.4.2019 8:52

T78o28m93á69š 89Z20e38m41a41n 3395318444875

Možná by stálo zato protáhnou koleje - když už tam tedy ty tramvaje musí být - až dolů na Příkopy a spojit národní s nám. Republiky.

Jako bonus se tím trochu rozbijí ty davy turistů.

Je lepší, když budou koleje v rušné a široké třídě, než v boční ulici.

+3/−2
doporučit
2.4.2019 22:24

J50a57n 84V67e20n25g30l41á47ř 4684770463231

Už se těším až si v roce 2020 přečtu že "příští rok se už určitě začne". Ale ono nezačne... S alibistickými politiky a úředníky nelze čekat že se něco změní. Maximálně se zase utratí pár milionú za projekty a pěknou vizualizaci...

+2/0
doporučit
4.4.2019 7:30

J42a21n 17P55o34k80o71r98n37ý 1633739180183

Proč tam cpou tramvaje. Proč tam neudělají pěší zónu s omezenou dopravou. To raději ti inžynýři zůží magistrálu a zahustí tím provoz. ;-€

+4/−6
doporučit
2.4.2019 19:03

D41a49n61i26e64l 34A50d80a21m 2307660151543

Náměstí se po zprovoznění tramvaje stane pouze rušnou ulicí, kde nebude k hnutí a bude spousta úrazů. Krok špatným směrem.

+2/−4
doporučit
3.4.2019 8:54

T29o21m 43P62á97l62e31k 1311426909278

Hahaha. Vtipalci.

+1/0
doporučit
2.4.2019 22:37

J97o27s24e88f 63K68a84r84f40í56k 7512225326150

btw - ty rampy jsou již hotové. Nyní jsou "skované" pod asfaltovým příklopem a betonovými lavičkami :-)

Tudíž silně pochybuju, že varianta odsunu někam jinam je reálná...

+1/0
doporučit
2.4.2019 18:21

M28i25l30a58n 18P69o35h44o13ř24e65l54ý 1179522398540

.... co mají co dělat koleje na Václáváku ?!!!

+2/−5
doporučit
3.4.2019 9:08

K19a78r27e40l 83D72r16d52a 6634962417

Nový náměstek pro dopravu v Praze je venkovan z vesničky v Jižních Čechách. Je to včelař, dobrovolný hasič. 31 let. Jaderný fyzik. Náhodnému hemžení nahodilých prvků velmi dobře rozumí. Rv S tímto přístupem teď překopeme všechny dopravní projekty v Praze. ;-D

Ať zhyne svět vedený Piráty za větší slávu hrdinů jdoucích na smrt! ;-D

+2/−5
doporučit
3.4.2019 8:29

P13e46t68r 44Č79e86r20m85á39k 9258125269700

Dalo se čekat že ty sluníčka na radnicích těmto věcem moc nepomohou, tím spíš když je už x posledních let komplikovali jak to šlo. Nejdřív nesmysl v podobě tramvají, teď snaha komplikovat jednu z mála pozitivních věcí na celé rekonstrukci - možnosti zaparkovat a alespoň trochu tak otevřít cestu pražanům zpět do lokality. Jediný co je pozitivní že díky neschopnosti nic z toho nestihnout realizovat.

+1/−1
doporučit
3.4.2019 16:07

K68a89r56e87l 53D59r54d29a 6394322147

Srovnával jsem Prahu s Vídní. Pokud bychom tramvaje řešili podobně jako ve Vídni, tak máme tramvaje jen na magistrále, v Ječné a na nábřeží. Vše ostatní v centru je nadbytečné. Centrum by mělo být výhradně pro chodce. Metro centrum obslouží pod povrchem. Pro bezbariérovou dopravu pro místní stačí jen občasný autobus.

Jindřišská, Národní, náměstí Republiky je diskutabilní kompromis vycházející z menší velikosti Prahy a ze snahy udržet Prahu stále menší a bezvýznamnou.

Původní vedení tramvají Na Příkopě je vymezením centra Prahy jen na Staré Město. Aneb návrat Prahy do středověku. Řešení dopravy jak v okresním městě.

Úvahy kolem návratu tramvají do centra jsou o vážném poškození Prahy. Rv

Hlavním průšvihem v Praze je ROPID a lobbování tramvajové mafie, kdy je povoleno uvažovat povrchovou dopravu jako stejně potřebnou a řešenou shodně jako metro. Dvě shodné dopravy vedle sebe. Všechny linky tramvají dle této logiky musí v Praze zbytečně projíždět centem. Centrum je pak takovou dopravou zahlcené. Což je důvod, proč je třeba řešit tramvaje na Václaváku. K nepochopení. Nesmyslná nadbytečná konkurenční doprava k draze placené podpovrchové dopravě, která pro svou existenci přichází s nesmyslnými požadavky. Rv

Tramvajová doprava má primárně účelně doplňovat ostatní páteřní dopravu. Pak nebudou tramvaje v centru potřeba, a to nejen na Václaváku.

+2/−8
doporučit
3.4.2019 8:06

Najdete na iDNES.cz