- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyblité natěsnané nudné mnohapatrové sklobetonové giganty v okolní relativně nízké zástavby. Elegance pražského Paláce kultury. Finanční ždímání zabraného prostoru za každou cenu.
Je pouze otázka času, kdy to půjde pod vodu. Zejména ty nejnižší patra jsou vyložená kaskadéřina.
Jako celek (projekt) moc hezké, se těším, až to bude stát.. ale ty vizualizace (rendery) jsou naprosto tragické! Takto hnusně vyrenderované budovy či naprosto okatě a umělé zasazené "rádoby figury" do scén .. to se nevidělo ani v roce 2000!! To jako Sekyra začal šetřit i na dodavatelích tohoto typu? Jako fakt se podívejte na ty lidi.. a srovnejte to s jinými vizualizacemi jiných projektů.. tady jsou naprosto otřesné..
Vždyť jsou tam úplně normální fotky lidí jako všude jinde.
Pokud bude kapacita 3500 lidí, je jasné, že jih tam zdaleka tolik bydlet nebude. Pokud tedy developer neplánuje byty jako nájemní, o čemž silně pochybuji. Takže se tam nastěhuje max. 1700 - 1800 lidí, zbytek bytů zůstane prázdných nebo se budou krátkodobě pronajímat turistům. Dnes už developeři zcela normálně inzerují nové byty v Praze jako investiční, tj. určeny nikoliv k bydlení, ale ke zhodnocení prostředků. Pro mladé rodiny je byt v Praze už zcela nedosažitelný, nové byty jsou skupovány spekulanty ze zahraničí.
To že byty zůstávají prázdné je holý nesmysl. Alespoň u nás v baráku tomu tak není. 130 partají. 1/3 bytů majitelé, kteří tam bydlí, 1/3 češi na investici, kteří to pronajímají dalším lidem a 1/3 cizinci, kteří tam buď bydlí nebo pronajímá. Ale nikdo nenechává byt naprosto prázdný. Proč? Když může jak zhodnocovat, tak ještě vydělávat na nájemném. Po nájemných bytech za rozumnou cenu je v Praze obrovský hlad.
3 500 nových obyvatel v lokalitě, a dají celých 60M na školu ... Nejsem stavař, ale na kolik vyjde škola třeba pro 350 dětí (jen odhad, 10% z 3 500)? A co další občanská vybavenost? Zajímavý je i názor pana ředitele, že se zklidní doprava - možná ano, pokud ty tisíce aut (2 500 bytů + 140 000 m2 kanceláří) ucpou komunikace ... A výška budov? Nejsem "místní", ale podíval jsem se do map, a původní karlínské činžáky mají obvykle do 4 až 5 pater, ale na vizualizacích nových domů je 7 až 9.
Souhlas, argumentovat zklidnenim dopravy je vylozene absurdni.
Rohan city? A Helmuv zleb nabouchaji v Sarce ne? ;)
Kolik tam bylo vody při povodni? Občas jdu po Karlíně v místech, kde byla voda v prvním patře.... a staví se tam
Od te doby jsou postavene zabrany, s vodou uz tu problem neni...
V záplavovém území. I když sami navrhnou budovy tak, aby jim povodně neuškodily, přenesou ohrožení na okolní oblasti.
To Rohanske nabrezi je ostuda a uz x let se divim, ze na lukrativnim pozemku jako tam jeste nikdo nebyl schopen nic postavit a vydelat na tom majland.
Druha vec ale je, ze jako rodily prazak si pamatuju povodne v roce 2002 a v zivote bych si tam nekoupil nic. Reklamy na Dock od Crestylu nebo na Marinu Holesovice na bydleni u reky ve me vyvolavaji primo odpor.
Nikde ve vizualici nevidím tu současnou slavnou betonárku
Jak byste mohl, kdyz projekt stoji na jejim miste...