Půl kilometru dlouhý most měl problém hlavně se zatékáním vody do nosné konstrukce a do tubusu metra. Beton proto degradoval a výztuž rezivěla.
Silničáři z Technické správy komunikací (TSK) se proto věnovali hlavně sanaci vozovky, betonového pláště a výměně hydroizolační vrstvy.
Opravy, které začaly v roce 2011, byly rozložené do čtyř etap. Z nich byla nejnáročnější poslední - oprava betonového povrchu nosné konstrukce po stranách a ve spodní části mostu. K těmto místům se stavbaři dostali pomocí zavěšených pracovních lávek.
Do 15. prosince budou nyní pokračovat jen drobné zakončovací práce, které se provozu nijak nedotknou.
U příležitosti končící opravy mostu začala v úterý výstava nazvaná Nuselský most včera a dnes, která se věnuje jeho pětačtyřicetileté historii. Expozice ke k vidění v Muzeu policie na Karlově. Její součástí je například záznam ze zátěžového testu s tanky.