Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Trojský most a tunel Blanka se při dni otevřených dveří otevřely veřejnosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Betonová konstrukce v horní části usnadní při výjezdu z tunelu adaptaci zraku na denní světlo.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Odbočka na Letnou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Blanka poté pokračuje na Prašný most a Malovanku
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Odbočka na Letnou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Proměnlivá dopravní značka s dodatkovou tabulkou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
První odbočka vede na Letnou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Vyprošťovací nástroje se nachází vedle telefonu
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Telefon na dipečink
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Pro unavené návštěvníky připravili organizátoři lavičky
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Po průchodu pod Vltavou stoupá soustava ražených tunelů na Letnou
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
SOS výklenek je dostatečně prostorný
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Součástí je místo pro přivolání pomoci. Dá se v něm ukrýt.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
SOS výklenek pro nepojízdná vozidla. Místo je záměrně osvíceno bílým světlem, aby ho řidiči mohli snadno identifikovat.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Na konci tohoto klesání je nejhlubší místo Blanky, odkud se odčerpává voda z tunelu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Dalším nástrojem řízení jsou proměnlivé dopravní značky
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Provoz se bude řídit z dispečinku pomocí „semaforů“ a dohledový kamer.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Z Troje Blanka míří pod Vltavu. Klesání si užívali děti na koloběžkách
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Návštěvníci využívali služeb informátorů, např. u tohoto průchodu do paralelního tunelu
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Prohlídka tunelu začala u nového Trojského mostu.
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Ventilátory nuceného odvětrání tunelu Blanka
Autor: Rosťa Jančar, Technet.cz
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zátěžové testy Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu (21. srpna 2014)
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Mostní konstrukce je dlouhá 250 metrů a široká 36,2 metru. Rozpětí hlavního pole činí 200,4 metru, což je při dvacetimetrovém vzepětí naprosto unikátní parametr. Poměr mezi vzepětím a rozpětím je totiž neslýchaných 1:10. Laicky řečeno, most má jeden z nejplošších oblouků z podobných již ve světě realizovaných konstrukcí.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkoušky Trojského mostu probíhají v noci kvůli stabilním teplotám, což zpřesňuje měření.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkoušky Trojského mostu probíhají v noci kvůli stabilním teplotám, což zpřesňuje měření.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
V zábradlí Trojského mostu se ukrývá kabeláž.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu ve středu 20. srpna
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Zatěžkávací zkouška Trojského mostu ve středu 20. srpna 2014
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Mostní konstrukce Trojského mostu je dlouhá 250 metrů a široká 36,2 metru.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Mostní konstrukce je dlouhá 250 metrů a široká 36,2 metru. Rozpětí hlavního pole činí 200,4 metru, což je při dvacetimetrovém vzepětí naprosto unikátní parametr.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz
Na novém Trojském mostě přes Vltavu, který je součástí tunelového komplexu Blanka, začaly ve středu večer zatěžkávací zkoušky.
Autor: Jiří Meixner, iDNES.cz