Diskuze
Prahu zajímá, kde se zpožďují tramvaje. Nechá vypracovat studii
Děkujeme za pochopení.
K37a14r74e53l 71D91r25d75a
Právě jsem sledoval jak 5 na Floře projela "na červenou" davem chodců. Teroristický útok v režii DPP. Další z mnoha. Pokaždé, když začne někdo řešit přesnost tramvají, odnesou to chodci v Praze na životech. Pokud je auto zbraň, tramvaj je zbraň hromadného ničení.
Praha má vyčkávání do času, které je nevyřešené a pro cestující k vzteku. Do toho sem padají příspěvky, jak řidiče šikanují pokutami za nedodržení jízdního řádu. Jakékoliv opatření v Praze "pro dopravu", téměř vždy potlačuje ohleduplnost všech zúčastněných, komfort a bezpečnost cestujících a pro kvalitu MHD má nulový efekt. "Zlatý princip ROPIDu a DPP."
5 jela nahoru Jičínskou a na křižovatce na světlech stála jiná tramvaj. Ta 5 projela ten dolní semafor a zastavila čumákem uprostřed druhého přechodu. Řidič si dal odstup asi 20 metrů za tramvají před sebou. (To proč? Jde o el. ovládání výhybky bez vylézání z kabiny? Proto se smí parkovat na přechodu?)
Chodci dostali zelenou. Tramvaj v křižovatce dostala zelenou. Ta 5 měla červenou, ale na semaforu, co byl na úrovni konce soupravy.
Asi tak 15 lidí, staří, mladí, děcko z jeslí za ruku... začalo přecházet těsně před kabinou 15T, co překážela na přechodu. No a řidič usoudil, že tu zelenou v hlavní křižovatce po té první tramvaji také projede, tak cinkl a rozjel se. Šikovní chodci, pěkně skákali na stranu. Nikdo sražený, děcko nepřejeté..., jen byli všichni ohrožení na životech, když měli na semaforu zelenou. Tramvaj má ostatně na přechodu přednost, že. Jasný důkaz. Za případné přejetí by si chodci mohli sami. ;-)
Jen, co chcete na pražské MHD zlepšovat, když jezdí podle metodiky zpracované Hepnarovou? ;-)
T80e15o42d95o31r 70B33e50z59d39ě69k
Neříkejte! Kolik mrtvých? Že nic nepsali. "Tramvaj na červenou" - aha, odborník promluvil.
P11e24t17r 92J95e16d18l45o68v62s38k90ý
Vypracovat studii? :D A co se prostě zeptat tramvajáků řidičů?
M69a39r32t84i79n 41V92e40v74e27r53k42a
Nebojte, to bude zajisté součást studie.
K93a11r88e87l 58D66r21d19a
Před tou novodobou partou na Magistrátu, se Praha obracela na rady do Vídně. Zaujalo mě, že široké chodníky jsou znakem demokracie. Místem života a setkávání lidí. To by mělo mít v přívětivém městě prioritu. Široké prostorné chodníky.
S tramvajemi je potíž, protože si plno veřejného prostoru ukrojí pro sebe. Znak totality. Nejspíš bolševické. Ostatní doprava je pak často řešena na úkor chodců. Aneb Praha, jako město, kde lidé žít nemohou, ale až bude třeba, tak tady budou pěkně vozovkou pochodovat šiky LM (a revolucionáři duhových pochodů).
Jako příklad, Jičínská. Vozovka dík kolejím tankodrom. Chodník slouží pro parkování a jako nosič mohutných sloupů tramvajových trolejí. Chodci mají stezku širokou 1 m, kde dvojice vedle sebe jít nemůže a kde se chodci jen stěží vzájemně vyhnou. A tradičně, samá díra, neopravilo se to už aspoň 30 let.
Kdy si Miss "cosi" vzpomněla, že je Žižkov špinavá díra, byla radnicí Prahy 3 lynčována jako slípka, co tomu ale vůbec nerozumí. ;-)))
(Že dole zaznívají hlasy, že by se pro lepší dopravu mohly očesat zbytečné chodníky. Tak je to zhruba o tomto.)
T23e83o22d96o81r 57B65e82z78d17ě92k
Sloup na chodníku a existence MHD je totalita. Ministr dopravy Drda se zas rozjel.
P52a23t32r36i91k 47"48L70u28x45p38e35" 96E62g60e12r
Určitě úsek Krymská - Jana Masaryka - Náměstí Míru - I. P. Pavlova - Karlovo náměstí, Náměstí Bratří Synků / Otakarova - Ostrčilivo náměstí - Výtoň / Karlovo náměstí, Náměstí Bratří Synků / Otakarova - I. P. Pavlova, Výtoň - Palackého náměstí - Národní divadlo - Staroměstská, Újezd - Malostranské náměstí - Malostranská, Jindřišská - Václavské náměstí, Vodičkova - Lazarská - Karlovo náměstí, Radhošťská - Jiřího z Poděbrad - Muzem, Olšanské náměstí - Husinecká tyto úseky by to chtělo vylepšit. Myslím si, že by se dalo přemýšlet i nad tím vést tramvaje pod zemí na Žižkově.
M14a29r56t20i95n 26P80i95š84t26o35r13a
Zlepšit by to šlo zvětšováním kapacity těch silnic. Často by to šlo, prostor tam je. Namísto toho se silnice zužují do jednoho pruhu. A pak je skoro jedno, že silnice má stovky metrů dva pruhy, stačí jedno krátké zúžení, a kapacita je poloviční.
P74e19t61r 66H34e10l28l70e74r
Na YouTube jsou videa tramvajáků, kde vám přesně ukážou, proč se na některých trasách zpožďují.
T95e49o19d95o92r 73B84e57z25d43ě31k
Tramvaje zpomalují především na výhybkách a kříženích a nikdo mi nenamluví, že je technicky nelze uzpůsobit na vyšší rychlost. Jenže rychlostní výhybky jsou jen čtyři...
M54a61r63t31i96n 95R35u42z36i50c74k22a
Kupodivu na krizovatkach bez preference nebo s hustym provozem, tam nabira hodne...
P48e52t35r 76M68a71r62e41š
Myslím, že křižovatka Želivského směle předčí všechna místa zmiňovaná v článku. Ve směru Vinohradská->Jana Želivského se běžně čeká 3-5 minut čistě proto, že si semafory postavily hlavu.
M32i17k10u98l33á16š 20K36a10l91i81n76a
DP momentálně sleduje provoz tramvají a vyhodnocuje i zpoždění.
Stačí se obrátit na DP který taková data sleduje dlouhodobě a má je k dispozici.
Jenže to se zadá studie, kterou provede firma nějakého z lobbistů a vyinkasuje dobré dva miliony...
M23i55c39h69a37l 73Š84r44o34u31b37e74k
a co tak nebít za hlupáka a přečíst si článek, kde zmiňují, že to dělá vysoká škola...
K50a48r17e88l 53D79r88d24a
Po zkušenosti se Seifertovkou je naprosto jasné, že Prahu taková studie zachrání.
Praha naplánuje dlouhodobé zavření Koněvky, Vinohradské a Štefánikovy na jeden termín. Na Žižkově a Vinohradech přece není žádná doprava, které by to muselo vadit. Když se Seifertovka včetně MHD totálně položí, tak se uzavření Vinohradské posune o rok.
Když vyjedou po roce bagry do Vinohradské, tak se zjistí, že to ještě není schváleno a proto se musí udělat jen provizorní protažení kolejí na Václavák, po kterém touží tramvajáci, zatímco další roční uzavření Vinohradské bude následovat.
Když už si Žižkováci zvykli, že dík výpadkům na Smíchově a v Seifertovce mohou na spolehlivou MHD zapomenout, tak vymyslí ROPID, jak dopravu na Žižkově zcela nově vyřešit. Když zástupce ROPIDu propíchnou vhodně hozené vidle na Vápence, tak je moudře rozhodnuto, že to posílení Žižkova pojede na Floru. Zatímco spoje přes Žižkov se vhodně očešou a Žižkováci se pořádně vydusí ve vlastní šťávě.
Ano, na to je třeba studii. A hlavně ne levnou, aby se to konečně vyřešilo. ;-)))
(Dávám za pravdu příspěvkům, že problémem jsou hlavně ulice, kde musí jet auta po kolejích. Ideálně je řešená nová Lazarská. V dopravní špičce tady auta blokují tramvaje. Ale v noci po 22 sem auta nesmí a je to tady jen pro tramvaje. Dokonalé řešení hodné Prahy.) ;-)))
(A jinak jde o bezbariérové zastávky. Jak je v Praze stavět a přitom neohrozit chodce dopravou? Ta Lazarská není špatně řešená. Jen ta auta jsou zde kapku navíc.)
M32i41c24h96a95l 12Š35r25o23u74b30e62k
Možná vám unilo, že byly volby a teď jsou tam úplně jiní lidé..
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Na důstojný život je potřeba 45 tisíc, v Praze ještě víc, vypočetla platforma
Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činila 47 718 korun hrubého v Praze, 45 573 korun hrubého mimo...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Plzeň - Slavia 1:0, šlágr rozhodl v závěru Šulc, hosté po týdnu spadli z čela
Zásadní zpráva ze šlágru fotbalové ligy z Plzně, kde se představila první Slavia: největší radost...
Kladno - Vsetín 7:2. Druhé vítězství Rytířů v baráži, kanonádu domácích zahájil Jágr
Druhé vítězství pro Kladno a střelecký rekord pro legendu. Domácí porazili ve druhém utkání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nesvítilo se tam, řekl policistům muž, který se vloupal do domu střelce z fakulty
Po čtyřměsíčním pátrání policie zadržela muže podezřelého z vloupání do dvou domů v Hostouni na...
Jen jsem se opřel, popsal muž shození družky do kolejiště metra. Dostal 11 let
Soud poslal Tomáše Urbana na 11 let do vězení se zvýšenou ostrahou za to, že strčil svou družku do...
Útočník Rekonen je po konci v Plzní další posilou Mladé Boleslavi
Hokejisty extraligové Mladé Boleslavi posílil finský útočník Aleksi Rekonen. Třicetiletý rodák z...
Kriminalisté řeší vraždu v Řepích, po napadení v autoservisu tam zemřel muž
Pražští policisté vyšetřují případ napadení v autoservisu v Řepích. „Na místě byl zadržen jeden...
Plzeň v pohárech vydělala takřka čtvrt miliardy korun, Slavia se Spartou víc
Pokud by plzeňští fotbalisté ve čtvrteční čtvrtfinálové odvetě ve Florencii uspěli, postupem do...
Pronájem byt 1+1, 45m2, Kladno
T. G. Masaryka, Kladno
12 000 Kč/měsíc