Diskuse k článku

V Bubnech vznikne čtvrť pro 25 tisíc lidí, nabídne park i koncertní síň

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vložit nový příspěvek

Přihlášen uživatel: (odhlásit)


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


R69a53d38e62k 79J78a89n61a15t89a

13. 6. 2019

Je to v honbě za ziskem příliš hustě zastavěné. I ta komunistická sídliště měla mezi domy více místa a zeleně.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

A12n63t43o39n27í34n 59Z35e75l94e39n73ý

12. 6. 2019

Už zase? Takové plány se pravidelně s velkou slávou objevují a zase potichu mizí. Bubny měly být zastavěny už třikrát.

Sál pro filharmonii můžete pojmenovat třeba Vltavská filharmonie, podle vzoru té hamburské. Průšvih to bude podobný.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P73a17v65e96l 71N89o53v46o39t29n77ý

12. 6. 2019

Stejně si myslím, že "dráha" udělala chybu, že se tohohle pozemku vzdala. SŽDC to měla primárně nabídnout dopravcům. Mohlo tam radši vzniknout odstavné kolejiště pro panťáky z Masaryčky (a možná tam přemístit i halu 512 z ONJ), nebo si tam mohl vybudovat zázemí třeba Jančura.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M92a59r31e61k 94L16a25b89u11t25a

17. 6. 2019

Odstavné kolejiště místo čtvrti pro lidi, na místě, které nyní rozděluje městskou část a brání jejímu rozvoji... blázen

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M96i42l89a26n 50V15o95l58e51k

12. 6. 2019

Ta nákladová nádraží měla samozřejmě svoji funkci. Dnes navíc už sama hustota obyvatel a kancelářských pracovníku přináší dříve netušenou zátěž. My jsme si chodili kupovat potřeby přes ulici pěšky, dnes mají na všechno firmy. Jedna jim vozí minerálku, druhá servisuje kávovary, třetí doplňuje toner do tiskáren...a to jsou všechno auta, který celý jezdí po přecpaných ulicích.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P83e92t23r 95J79e31d95l82o16v98s17k68ý

12. 6. 2019

myslím, že nahodilý servis je zcela minoritní záležitost v porovnání s tím, že polovina z těch lidí přijede každý den do práce samotná svým SUV ze vzdálenosti 20-60 km za Prahou...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M60i81l85a50n 78V94o72l63e29k

13. 6. 2019

Zkuste se někdy podívat, kolik aut v centru Prahy je takových servisních. Myslím, že budete překvapen.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P60e15t38r 57J76e73d75l79o31v83s57k86ý

13. 6. 2019

hoodně... minimálně třetina.. a co? ty firmy holt potřebují servis kopírek, opravit to a toto.. jinak ty kancelářské potřeby.. jednou za čas se to všechno objedná a doveze se to ze skladu... ony i ty vaše malé obchůdky musí být někým zásobované a to více dodavateli, takže to ve finále vychází ještě hůře

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P86e45t83r 78J63e51d40l97o32v18s89k92ý

12. 6. 2019

v praze je opravdu spoustu místa... a až se zastaví braunfíldy, tak je mezi domy je stále spusty proluk a až se zastaví proluky, tak i širším centru je spousta sotva dvoupatrových starých barabizen, které snad půjdou k zemi a nahradí se vyššími domy, tak jak se to dělo po celá staletí...

hlavně prosím už nestavte masivně za prahou, což je největší ekonomický, ekologický i lidsko-kulturní omyl...

1 2
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M55i45l59a13n 75V70o20l33e93k

12. 6. 2019

Vy si to představujete jen jako prázdné krabičky u stavebnice. Každý nový obyvatel zvyšuje zátěž infrastruktury násobně.

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P32e32t87r 83J47e13d56l30o13v83s25k59ý

12. 6. 2019

nevím, proč zrovna násobně... ale ještě před pár desítkami let v bytech nežilo 2,5 člověka, jako nyní, ale průměrně třeba 5 a více..

příklad...

pracuji a bydlím na pankráci.. do práce jedu maximálně jednu stanici metrem, nakupuji bez auta...

pracuji na pankráci a bydlím za prahou... a) projedu celou prahu autem b) strávím hodinu v několika mhd c) nakupovat jezdím vždy autem

co je méně zátěžové?

1 1
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M81i72l46a11n 70V25o53l42e65k

13. 6. 2019

Jenže dnes lidi netráví moc svůj volný čas v místě bydliště. A ta představa, že si chcete vyjet ven, ale dřív než za hodinu se na kraj Prahy nedostanete...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P95e51t25r 44J12e40d23l71o13v59s73k33ý

13. 6. 2019

a jako každý den si potřebujete vyjet ven za Prahu, jo? já se nejradši sbalím a pěšky nebo pár stanic mhd někam dojedu, Praha má dost lokálních zajímavých věcí v každé části

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D73a43v73i71d 23D12o15b55e65š

14. 6. 2019

V zásadě souhlas, jen opravdu nezapomenout na nutné volné plochy i v hustě zastavěné centrální části města. Počínaje náměstími, bulváry a širšími ulicemi se stromy, a konče parčíky a parky.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

D90a38n35i80e71l 49N44o71s43k57a

12. 6. 2019

Jo tak proto omezili sjezdy z Hl. mostu - aby je pak mohli slavně "rozšířit" .... do prapůvodního stavu.

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M98i34l51a36n 88B18u33r14i75á98n15e58k

12. 6. 2019

Takže dalších cca 5 tisíc aut....

3 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M17i41l63a38n 41V33o54l79e75k

12. 6. 2019

Jaké mají cesty z oblasti? Jeden most do centra, jeden do Libně, jeden do Holešovic, jeden směr po nábřeží a jednu ulici na Letnou. Všechno je přetížené už dnes a není prostor pro nic dalšího. Navíc se masivně staví kolem Masarykova a Hlavního nádraží, takže výrazně vzroste současná transitní doprava...

2 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P49e28t29r 98J32e16d83l63o88v96s39k55ý

12. 6. 2019

není důvod, aby lidí z této lokality masivně používali automobily, když hromadná doprava bude daleko rychlejší

1 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

R60a41d49e58k 63J31a48n16a14t42a

13. 6. 2019

Je tam dost tranzitu, který by měl být omezen okruhem. A pokud Praha zavede mýto, jak se uvažuje, aut ubude i díky tomu. Jsou lidi, co jsou schopni jet autem a odůvodnit to tak, že lístek za 32 Kč je moc drahej.

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L87u12d29e44k 93N35e79c91h79l30e28b39a

12. 6. 2019

No dopravně to vypadá hóóódně zpackaně ... nevyrešené propojení Trojského a Hlávkova mostu, Hlávkova mostu a Argentinské ... atd. Co takhle tunely pod zástavbou? Hlavně nějaký hóóódně drahý sál za veřejné peníze ... Ono je v Praze málo sálů a koncertů? To potřebujeme další takovou nevzhlednou past na peníze jako je na Vyšehradě? Ta se neuživí a bude se stavět další ? RvRvRv

1 3
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M19i68c56h27a28l 93J54o14n20a72s

12. 6. 2019

Zrovna ta doprava řešena vůbec nebyla.

http://www.iprpraha.cz/budoucibubny

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

L66u58d55e10k 23N78e77c12h16l73e70b16a

13. 6. 2019

A to je ten problém - fukčnost města se odvíjí od dopravy. Asi by mosty měli zbourat uplně a oplotit to, aby jim do Prahy 7 nikdo nelezl - ale hlavně aby ani nikdo nelezl ven ...

0 0
 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není