- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to v honbě za ziskem příliš hustě zastavěné. I ta komunistická sídliště měla mezi domy více místa a zeleně.
Už zase? Takové plány se pravidelně s velkou slávou objevují a zase potichu mizí. Bubny měly být zastavěny už třikrát.
Sál pro filharmonii můžete pojmenovat třeba Vltavská filharmonie, podle vzoru té hamburské. Průšvih to bude podobný.
Stejně si myslím, že "dráha" udělala chybu, že se tohohle pozemku vzdala. SŽDC to měla primárně nabídnout dopravcům. Mohlo tam radši vzniknout odstavné kolejiště pro panťáky z Masaryčky (a možná tam přemístit i halu 512 z ONJ), nebo si tam mohl vybudovat zázemí třeba Jančura.
Odstavné kolejiště místo čtvrti pro lidi, na místě, které nyní rozděluje městskou část a brání jejímu rozvoji... blázen
Ta nákladová nádraží měla samozřejmě svoji funkci. Dnes navíc už sama hustota obyvatel a kancelářských pracovníku přináší dříve netušenou zátěž. My jsme si chodili kupovat potřeby přes ulici pěšky, dnes mají na všechno firmy. Jedna jim vozí minerálku, druhá servisuje kávovary, třetí doplňuje toner do tiskáren...a to jsou všechno auta, který celý jezdí po přecpaných ulicích.
myslím, že nahodilý servis je zcela minoritní záležitost v porovnání s tím, že polovina z těch lidí přijede každý den do práce samotná svým SUV ze vzdálenosti 20-60 km za Prahou...
v praze je opravdu spoustu místa... a až se zastaví braunfíldy, tak je mezi domy je stále spusty proluk a až se zastaví proluky, tak i širším centru je spousta sotva dvoupatrových starých barabizen, které snad půjdou k zemi a nahradí se vyššími domy, tak jak se to dělo po celá staletí...
hlavně prosím už nestavte masivně za prahou, což je největší ekonomický, ekologický i lidsko-kulturní omyl...
Vy si to představujete jen jako prázdné krabičky u stavebnice. Každý nový obyvatel zvyšuje zátěž infrastruktury násobně.
Jo tak proto omezili sjezdy z Hl. mostu - aby je pak mohli slavně "rozšířit" .... do prapůvodního stavu.
Takže dalších cca 5 tisíc aut....
No dopravně to vypadá hóóódně zpackaně ... nevyrešené propojení Trojského a Hlávkova mostu, Hlávkova mostu a Argentinské ... atd. Co takhle tunely pod zástavbou? Hlavně nějaký hóóódně drahý sál za veřejné peníze ... Ono je v Praze málo sálů a koncertů? To potřebujeme další takovou nevzhlednou past na peníze jako je na Vyšehradě? Ta se neuživí a bude se stavět další ?
Zrovna ta doprava řešena vůbec nebyla.