- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak Piráti ukažte se jak to zvládnete .Další co pohnojíte.
Ač nejsem volič Pirátů, obávám se, že dnešní stav počtu řidičů, díky situaci na trhu práce, by potkal jakoukoliv stranu vládnoucí v Praze a můžeme být rádi, že tramvaje a metro jezdí normálně.
Autobus je málo kapacitní a drahý dopravní prostředek. Kdyby jezdil jen na místech s nízkou přepravní poptávkou a dařilo se budovat tramvajové trati, tak by stejný počet řidičů svezl i násobně více cestujících.
nj, za 24 táců hrubýho... Noty mám, ale také bych to za ty prachy v tom riziku a podmínkách nedělal!...
Těch 24 tis. hrubého jste vzal kde?
Nevim kde chce skrtat.
Uz ted je to tragedie a temer nic nejezdi!
a kde v Praze téměř nic nejezdí?
Tak hlavně vylepšit trasy linek, kolik linek po poslední "optimalizaci" jezdí podstatně delší trasou, kde prakticky nikdo nenastupuje ani nevystupuje, všichni jenom čekají, až zas autobus najkede na tu svou původní trasu. Jenom tohle by docela dost řidičů ušetřilo.
Taxikáře přemístit do autobusů a problém vyřešen.
Ano, jezděte všichni autobusem, mi je hezky omezíme. Ono nejspíš bude potřeba v Praze řidičům přidat, aby neutíkali dělat skladníky do Amazonu.
Dělat skladníka v Amazomu? To bych si teda dal!!!
No vzhledem k aroganci (sobeckosti), idiotskému chování až agresivitě části substrátu/kaštanstva/cestujících se ani nedivím, že to prostě lidi nechtějí dělat. To snad ani to vstávání není tak hrozný.
Je to jednoduche. Dame penize popelarum, zednikum, zdravotnim sestram anebo ridicum mhd? Ne. Dame je modelkam, fotbalistum, qar, poradcum a danovym optimalizatorum. Ano. Tak az budeme chcipat nekde na chodbe ve spitale ve spine, protoze neni sestra, co by nam utrela po.anou p.del, a neni doktor, co by nam zaved l katetr a vono vlastne nejde ct, protoze neni inzenyr, kterej by ho opravil...rekneme limberskymu. Anebo veresovy. Anebo maresovi. Ty jsou zaplaceny tak, ze musi bejt vseumelove.
Fuj, takovéto nesmysly - to přece zavání volání po komunistech, kteří si uvědomovali důležitost pracovní síly a to už je přece za námi, ne?
Logický důsledek situace kdy se nestaví metro, především bezobslužné. I když podíl populace využívající mhd vytrvale už roky klesá a dneska je dokonce menśinový tak tím že populace Prahy jako taková roste tak roste i ta absolutní poptávka. A jelikož se prakticky nestaví kapacitní kolejová doprava (především metro), tak je tento problém. Mzdy jsou více než dobré, ale trh je personálně vysátý, v podstatě obdoba automotivu.
nikoliv.
to je trh - nabídka, poptávka a cena.